'Beleven consumenten Woonmerken?'
 
Seminar op dinsdag 4 juni in Zutphen
Qudata organiseert op dinsdag 4 juni een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. Resultaten uit de onderzoeken van Qudata worden die middag afgewisseld met praktijkvoorbeelden uit de koker van retaildeskundige Jan Kessels.
 
Qudata heeft de afgelopen jaren zowel het aankoopgedrag van woonconsumenten als de naamsbekendheid van woonmerken onderzocht. Deze middag wordt een beeld geschetst van het arsenaal aan woonwinkels en -merken in Nederland.
Gastspreker die middag is Jan Kessels, retaildeskundige van Uit het Vak en voormalig directeur van Hema en V&D. Hij zal diverse praktijkvoorbeelden aanhalen waarin het succes van een woonwinkel of A-merk wordt verklaard. Kessels zal daarbij dieper ingaan op de kracht van een merk, het bouwen van een solide imago en het positioneren van een brand in de markt.

Gegevens:
Datum: 4 juni 2013
Locatie: Qumedia bedrijfsgebouw, Dreef 6H (verdieping 7) in Zutphen.
Ontvangst: 13.30 uur
Presentatie: 14.00-16.30 uur

U kunt zich voor deze bijeenkomst aanmelden via de webwinkel op www.qumedia.nl of op www.qudata.nl. De toegangsprijs bedraagt € 399,00 (excl. btw). Hiervoor krijgt u tevens het rapport ‘De kracht van een Woonmerk’.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Derk-Jan Rouwenhorst, project manager Qudata Markt- & Trendanalyses. E-mail: research@qudata.nl of tel. (0575) 51 55 15.
 
 
◀ Terug Delen
 
WTM• Woon Trend Magazine | 2013 - april | Pagina(s) 32
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken