Consumententrends in Wonen
 
Op maandag 10 februari a.s. organiseert Qudata seminar:
Waarom gaan jonge consumenten liever naar Ikea en 65-plussers liever naar een speciaalzaak? In hoeverre is showrooming een fenomeen geworden in de woonsector? Kortom, hoe verloopt het aankoopproces van woonconsumenten anno 2014? En wat zijn de verwachtingen voor 2015?
 
Op maandag 10 februari organiseert Qudata Markt- & Trendanalyses een seminar over ‘Consumententrends in Wonen’. Tijdens die middag wordt het oriëntatie-, aankoop- en klusgedrag van consumenten op het gebied van wonen uiteengezet. Er wordt met name aandacht besteed aan de productgroepen verf, behang, tuin, badkamer, bouwmaterialen, keuken en zonwering.

Qudata houdt jaarlijks een grootscheeps onderzoek onder enkele duizenden consumenten waarin met name de rol van internet in het oriëntatie- en aankoopproces van woonproducten is onderzocht. Resultaten uit dit onderzoek zullen worden ondersteund door enkele praktijkvoorbeelden. Afsluitend wordt er eveneens vooruitgeblikt naar 2015: wat staat ons de komende jaren allemaal te wachten?

Gegevens:
Datum: 10 februari 2014
Locatie: Qumedia bedrijfsgebouw, Dreef 6H (verdieping 7) in Zutphen.
Ontvangst: 13.30 uur
Presentatie: 14.00-16.30 uur

U kunt zich voor deze bijeenkomst aanmelden via de webwinkel op www.qumedia.nl of qudata.nl. De toegangsprijs bedraagt € 399,00 (excl. btw). Hiervoor krijgt u tevens het rapport ‘Woontrends 2014/2015’.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Derk-Jan Rouwenhorst, Project Manager Qudata Markt- & Trendanalyses. E-mail: research@qudata.nl of tel. (0575) 51 55 15.
 
 
◀ Terug Delen
 
WTM• Woon Trend Magazine | 2014 - januari | Pagina(s) 28
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken