Mandemakers-formules krijgen speciaal DMG-label
 
Met de stap richting autoleasing heeft De Mandemakers Groep de gewenste omzet van 1,5 miljard euro bereikt. Het business-blad Management Team (MT) zette samen met Ben Mandemakers enkele zaken op een rijtje. Zo krijgen alle keuken-, meubel- en sanitairformules van Mandemakers binnenkort een speciaal DMG-label.
 
Het nieuwe label moet werken, zoals dat bij een bedrijf als Unilever ook werkt. “Het moet zorgen voor een stukje herkenning. Zo hoop ik familieklanten te creëren, die niet slechts één bepaald product kopen, maar het volledige budget voor keukens, meubels en sanitair bij ons besteden.”
Het bereiken van een omzet van 1,5 miljard is niet het einde aan de groeiplannen van DMG. “Ik kan wekelijks vijf keukenzaken overnemen”, aldus Ben Mandemakers in MT. “We hebben weer marktaandeel gewonnen en hebben de laatste jaren meerdere zaken in Nederland geopend.” Eventuele groei komt dan ook niet alleen uit internet-mogelijkheden. “Online, dat werkt ook, maar het is én én. Soms denk ik, het lijkt wel alsof ik geen winkel meer mag openen, ik moet alles op internet doen. Dat is het sentiment, maar daar geloof ik niet in. Vaak willen mensen toch een product zien en voelen, voordat ze tot aankoop overgaan.” (Bron: www.mt.nl)
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken