Hornbach zet in op service
Een groot assortiment, een ruime voorraad, een webshop, deskundig advies en de laagste prijs. Bijna elke retailer claimt het te hebben. Maar wat heb je eraan als de service ontbreekt? In haar nieuwe campagne stelt Hornbach die vraag aan de consument en heeft de bouwmarkt natuurlijk haar antwoord klaar.
Opening 15e Reddy showroom
Op 20 december a.s. is de opening van de Reddy-winkel aan de Kete...
Miele plant flagshipstore Amsterdam
Miele opent volgend jaar een tweede eigen winkel in ons land, zo ...
Duurzame designklok van Arte
Tijdens de Dutch Design Week werd het prototype getoond van de in...
Start campagne voor inductiekoken
Tot de winkels die het inductiekolen promoten, behoren bekende el...
Keuken-ondernemers in Quote-lijst
Ben Mandemakers is volgens Quote niet meer alleen de ‘keukenkonin...
[ADV] “Wij ontzorgen keukenzaken”
Voor ondernemers die moeilijk van hun showroomkeukens af kunnen k...
ISH Frankfurt van 11 tot 15 maart
Vakbeurs ISH vindt komend jaar plaats van 11 tot 15 maart in Fran...
Huisshow Rempp Keukens
In de tweede week van oktober hield Rempp Keukens haar huisbeurs....
Vier nieuwe kleuren bij Neolith
Neolith, marktleidend merk in Gesinterd Steen, kondigt vier nieuw...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Wordt duurzaamheid belangrijker voor uw bedrijf?