Thuisin presenteert topmerk: LOOKin
 
Onder de naam LOOKin introduceert woonformule Thuisin een premium collectie verf, raamdecoratie, gordijnstof en tapijt. Een kwalitatief hoogwaardig assortiment, dat qua prijsstelling bovenin zit en qua samenstelling helemaal op elkaar is afgestemd. "Met LOOKin koop je beleving", zegt directeur Mark Brouwer van Thuisin.
 
De woonformule wapent zich met dit exclusieve kwaliteitsmerk tegen de concurrentie op internet. Tegelijkertijd komt Thuisin tegemoet aan de groeiende behoefte van de consument aan kwaliteit, beleving en vooral ook eigenheid. "We willen iets anders dan onze buren. Met dit assortiment stuurt Thuisin daarop", aldus Brouwer.
LOOKin is vooralsnog alleen te koop bij Thuisin-winkels. Daarmee voorkomt de formule prijsstunten op het web, zegt Mark Brouwer. "In deze tijd neemt de prijsconcurrentie op internet sterk toe. Ook in de A-merken. Sikkens, Flexa,Luxaflex, het wordt op internet aangeboden met wel 30 procent korting. De winkel verliest daardoor z'n marge. Met LOOKin gaan we daartegen de strijd aan."
Zaak is dat winkels de consument overtuigen van de toegevoegde waarde van het concept Lookin. Brouwer: "We verkopen beleving, sfeer en dat in een mooi gepresenteerd totaalconcept. De verf wordt verpakt in een doosje, de raamdecoratie in een koffer. En steevast inclusief een mooi boekje met sfeerbeelden en informatie over de andere producten en combinaties."
LOOKin wordt een belangrijke productlijn voor Thuisin. Mogelijk wordt het in de toekomst ook aan andere partners aangeboden. Maar allereerst gaat Thuisin zelf gaat groots uitpakken met pr voor LOOKin, zegt Brouwer. "Het is een uniek product, waar we ons mee gaan onderscheiden."
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2012 - mei | Pagina(s) 7
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken