Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
| 1 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Hubo groeit met 24 winkels
In de maanden mei en juni zijn er 24 Doeland-vestigingen omgebouwd naar Hubo. De winkels zijn voorzien van de gevel in de nieuwe huisstijl van Hubo en van alle nieuwe winkelmaterialen.
Lees verder ...
 
Consumenten beoordelen keukenwinkels
IKEA & Keukenconcurrent bekendste keukenzaken
IKEA en Keukenconcurrent zijn de bekendste keukenzaken in Nederland. Het Zweedse concern staat vooral bekend om de lage, vaste prijzen, terwijl consumenten bij Keukenconcurrent juist fikse kortingen verwachten. Dit blijkt uit recent onderzoek onder ruim 500 consumenten door Qudata Markt- & Trendanalyses.
Lees verder ...
 
Consumenten beoordelen keukenwinkels
IKEA & Keukenconcurrent bekendste keukenzaken
IKEA en Keukenconcurrent zijn de bekendste keukenzaken in Nederland. Het Zweedse concern staat vooral bekend om de lage, vaste prijzen, terwijl consumenten bij Keukenconcurrent juist fikse kortingen verwachten. Dit blijkt uit recent onderzoek onder ruim 500 consumenten door Qudata Markt- & Trendanalyses.
Lees verder ...
 
Onderzoek onder ruim 500 consumenten
Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd keukenmerk? De merkbekendheid en het imago van een merk én de positie van zowel winkel- als A-merken, zijn dit voorjaar door Qudata Markt- & Trendanalyses, onderdeel van uitgeverij Qumedia, onderzocht.
Lees verder ...
 
Rapport Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken
Welke merken kent de consument?
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd keukenmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van keukens, keukenapparatuur en aanpalende productgroepen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata Markt- & Trendanalyses:
Naamsbekendheid & Imago Tuingereedschap, tuinmeubelen & tuinwinkels
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd tuingereedschapsmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van tuinmeubelen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Zonweringmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd zonweringmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van buitenzonwering, raamdecoratie en aanpalende productgroepen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Badkamermerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd badkamermerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van sanitair, tegels en aanpalende productgroepen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Hotpoint-Ariston wordt Hotpoint
Hotpoint Ariston wijzigt zijn naam in Hotpoint. “De nieuwe naam staat voor techniek en innovatie in het huishouden. Hij past nog beter bij onze intelligente, effectieve en stijlvolle producten”, a...
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd keukenmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van keukens, keukenapparatuur en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken