Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
| 1 | 2 | 3 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   KEUKEN- & INTERIEUR MAGAZINE SEPTEMBER:
Vooruitblik Küchenmeile
Op 3 september verschijnt de september-editie van vakblad (KIM•) <b>Keuken- & Interieur Magazine</b>. In deze uitgave het thema <b>Vooruitblik Küchenmeile</b>.
Lees verder ...
 
 
   Thomas Fuhr, Co-CEO Grohe:
“Trots op nieuwe mijlpaal in duurzaamheid”
Als het gaat over duurzaamheid, dan is Thomas Fuhr, Leader Fittings LIXIL International en Co-CEO Grohe AG, heel helder: net als kwaliteit, technologie en design, is duurzaamheid een kernwaarde van het bedrijf en iets dat vanaf dag één in hun DNA zit. “We gebruiken één van de belangrijkste bronnen van moeder Aarde, water, dus het is voor Grohe volkomen vanzelfsprekend dat wij hierin steeds de juiste keuzes proberen te maken.”
Lees verder ...
 
 
   La Cornue Puissance 3 keukens
La Cornue, berkend van zijn Chateau fornuizen, levert ook complete keukens. De keuken kan in dezelfde stijl als het fornuis worden gemaakt of compleet van hout. Als uitbreiding op de houten keukens is...
Lees verder ...
 
 
   Kenmerken keukenverkopers
Ikea wordt gewaardeerd om de prijs
In de onderzoeken die Qudata sinds 2014 doet naar de keukenmarkt wordt de kopers van keukens een aantal vragen voorgelegd over waar men deze keuken heeft gekocht. Zo wordt er gevraagd waarom men zijn keuken daar heeft gekocht. De antwoorden zijn de basis van deze artikelen, een vorig artikel over dit onderwerp is vorig jaar mei gepubliceerd in KIM•.
Lees verder ...
 
 
   KEUKEN- & INTERIEUR MAGAZINE APRIL:
Werkbladen, Made in Holland
Op 2 april verschijnt de april-editie van vakblad (KIM•) <b>Keuken- & Interieur Magazine</b>. In deze uitgave het thema <b>Werkbladen, Made in Holland</b>.
Lees verder ...
 
 
   Analyse trends en eisen nieuw product
Trends bepalen niet altijd keuze bij aankoop
Op deze plek hebben we ons wel eens vaker afgevraagd of de consument eigenlijk wel weet wat hij wil. In deze editie kijken we naar de trends die de consument zelf ziet en vervolgens welke aspecten hij zelf zoekt bij het bepalen van zijn keuze. Daar zitten interessante verschillen tussen. ‘Innovatie’ wordt duidelijk gezien als een trend, maar wordt minder belangrijk gevonden bij het bepalen van de keuze.
Lees verder ...
 
 
   Positionering keukenretailers (2):
Ikea onderscheidt zich van andere retailers
Van de vijf meest genoemde keukenretailmerken is in de vorige editie van KIM een analyse gemaakt van de redenen waarom consumenten voor deze verkoper hebben gekozen. In dit artikel volgt een analyse naar wie er voor bepaalde merken hebben gekozen. Groot zijn de onderlinge verschillen niet; vooral Ikea lijkt zich te onderscheiden van de rest.
Lees verder ...
 
 
   Positionering keukenretail
Klant maakt heldere keuze voor retailer
Uit meerjarige onderzoeken naar de aanschaf van keukens blijkt dat de kopers heel goed weten waarom zij hun keuken bij een bepaalde keten kopen. In deze analyse: wat zijn de redenen om voor een bepaalde retailer te kiezen? Soms een lage prijs, soms deskundigheid en betrouwbaarheid. Uit het overzicht over meerdere jaren is duidelijk te zien hoe grote spelers op deze markt zich profileren.
Lees verder ...
 
 
   Verduurzamen nog geen prioriteit
Badkamer en keuken populairste klusproject
De badkamer of keuken verbouwen zijn met beide 47 procent de populairste klusprojecten bij een verbouwing thuis. Gevolgd door de aanleg van de tuin en terras. Vervangen van ramen of deuren en moderniseren van de woning volgen met respectievelijk 31 procent.
Lees verder ...
 
 
   Samenwerking KüchenTreff en Küchenring
De van oorsprong Duitse retailorganisaties KüchenTreff en Küchenring hebben besloten om per 1 maart jl. samen te gaan werken op gebied van inkoop, om hiermee hun krachten te bundelen. Het doel van d...
Lees verder ...
 
 
Vorige | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken