Schüller Küchen: ‘Keukens in nieuw perspectief’ Met als slogan ‘Keukens in nieuw perspectief’ nodigt Schüller Küchen en haar verkoopkantoor KeukenMedium belangstellenden uit voor een beursbezoek aan het House4Kitchen in Löhne (D). “Binnen... Lees verder ... |
area30 breidt uit tot 12.000 m2 Van 17 tot 22 september a.s. verwacht beursorganisator Trendfairs meer dan 130 exposanten en merken in het Oost-Westfaalse beurscomplex in Löhne (D). Als belangrijk onderdeel van de succesvolle Küch... Lees verder ... |
10 Vragen aan… Nathalie Kleinherenbrink van DER KREIS Hoe goed kunt u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van de keukens zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door: Lees verder ... |
Keukenretailers vergeleken (deel 1) Hoe zien de klanten er uit? De afgelopen maanden heeft KIM• acht belangrijke keukenretailers doorgelicht op basis van de consumentenonderzoeken van Qudata. Hierbij is telkens gekeken naar het profiel van de retailers individueel. In de komende drie uitgaven worden de acht retailers telkens met elkaar vergeleken op een aantal aspecten. In deze eerste aflevering is gekeken naar de leeftijd, gezinsinkomen, gezinssamenstelling en dienstverbanden van de kopers van keukens bij de grootste acht keukenwinkels. Lees verder ... |
Gerard Vellekoop, 35 jaar in de keukenbranche
“Een mooi bedrijf, een topteam en een beetje meer vrijheid“ KIM blaast dit jaar 40 kaarsjes uit. Natuurlijk zijn we niet de enige met zoveel jaren ervaring in de keukenbranche. Daarom brengen we in ons jubileumjaar voor elke editie een bezoek aan een mede-jubilaris, om met hem of haar een blik terug in de tijd te werpen. In deze aflevering: Gerard Vellekoop, al 35 jaar actief in de keukenbranche, waarvan bijna 20 jaar met zijn bedrijf Keuken at Home. Lees verder ... |
Time to relax & spice it up Der Kreis en Mijn Bad Dinnershow Op 16 mei organiseerde DER KREIS een exclusieve Dinnershow voor haar deelnemers, leveranciers en prospects. Zo’n 500 bezoekers vanuit heel Nederland reisden af naar studio 21 in Hilversum om dit evenement te vieren. Het was weer voor het eerst sinds de corona pandemie, die dit tot voor kort onmogelijk maakte, dat DER KREIS en Mijn BAD een groots evenement konden organiseren. Er werd dan ook goed utgepakt. Lees verder ... |
Profielen van keukenketens (8): Grando-klanten kopen duurdere keukens KIM• maakt in een serie analyses profielschetsen van de belangrijkste keukenverkopers in ons land. Deze zijn gebaseerd op de jaarlijkse onderzoeken die Qudata naar onder andere deze markt doet. In deze artikelenreeks vergelijken we steeds een retailer met het gemiddelde van alle retailers. Eerder namen we Ikea, Superkeukens, Keukenconcurrent, Brugman Keukens, Bruynzeel en Mandemakers Keukens onder de loep; in deze editie kijken we naar Grando. Lees verder ... |