'Upgrading van kranen is nu eenvoudig'
 
Winnaar KIM Marketing Award Damixa:
Tijdens de Nieuwjaarsborrel van KIM/Quorum Uitgevers op 16 januari jl. werden de KIM Marketing Awards uitgereikt. In deze eerste aflevering van een serie over de winnaars: Damixa Nederland bv. De X-Change kraan van dit bedrijf kreeg de award voor de beste introductie.
 
'De X-Change kraan is zeer interessant voor de projectmarkt, maar ook voor particulieren', legt Robbert Pronk van Damixa uit, terwijl hij tijdens de VSK-beurs in de Utrechtse Jaarbeurs het product nog eens demonstreert. 'Bij het vervangen van een kraan hoeft men hiermee niet eens meer het water af te sluiten. Het omwisselen van keuken- en badkamerkranen is namelijk bijzonder eenvoudig, met een kleine handeling. Upgrading van de keuken door middel van een nieuw type kraan is daardoor binnen handbereik gekomen. Ook kunnen dure modellen kraan voortaan meeverhuisd worden.'
Het model Star wordt inmiddels al standaard volgens het X-Change concept geleverd; bij drie andere Damixa series is dit nog naar keuze. In 2007 zullen alle Damixa kranen in X-Change leverbaar zijn.
De keukenmarkt is enthousiast, zoals uit de toewijzing van de KIM Marketing Award blijkt. 'We hebben op het verkrijgen van deze award direct al erg leuke reacties van keukenzaken gekregen', bevestigt Robbert Pronk. Tijdens de VSK-beurs -en ook al tijdens het jubileumfeest van Dekker Zevenhuizen- werd alvast de volgende bijzondere noviteit van Damixa getoond: de Illusion, een kraan die door middel van een soort 'joystick' in- en uitschuifbaar is, waardoor de kraan letterlijk geheel onder het werkblad verdwijnt.
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2006 - februari | Pagina(s) 57
Categorie: Keukenkranen
 
Gerelateerde bedrijven
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken