SunCircle Montage groeit door
 
In januari staat ook SunCircle Montage B.V. op Polyclose. Begonnen met twee monteurs, maar inmiddels heeft het bedrijf gemiddeld zo’n vijf teams aan het werk. Een schot in de roos dus, deze dienstverlening van SunCircle. “We hoorden de roep om personeel en beantwoordden die met onze eigen montageservice”, vertelt manager Remco de Groot.
 
Op de vakbeurs in Gent biedt SunCircle Montage de mogelijkheid uitgebreider kennis te maken. De Groot: “U bent van harte welkom om onze stand te bezoeken . Mocht U vooraf een afspraak willen maken, dat kan! Doe gerust een berichtje of belletje, dan plannen we deze vast in.”
Met meer dan 35 jaar ervaring is SunCircle een gerenommeerde fabrikant van zonwering en rolluiken. Een aantal jaar geleden merkte SunCircle dat er steeds meer vraag kwam vanuit dealers naar monteurs. Met onze eigen montageservice halen we een last van de schouders van onze klanten tijdens het hele proces: van planning tot oplevering.” Remco merkt op dat door gebrek aan tijd en personeel, dealers ook zaken aan zich voorbij laten gaan. “Daarom willen we ze het werk graag uit handen nemen. Zo kunnen onze dealers zich volledig richten op de verkoop en advies. Het scheelt hen veel tijd en zorgen. Bovendien hebben ze een centraal aanspreekpunt. Dat maakt schakelen een stuk makkelijker.”
De Groot vertelt verder: ‘’Om aan de vraag van onze dealers te voldoen, voeren wij ook grootschalige projecten uit. We zijn betrokken vanaf de bouwtekening tot aan de realisatie. Alle tussenliggende stappen, denk aan offertes, inmeten en planning, worden door ons verzorgd. En wil de eindgebruiker zorgeloos van de zonwering blijven genieten, bieden wij een onderhoudscontract aan. In combinatie met SunCircle-producten hebben we een ijzersterke combinatie.” Op dit moment is SunCircle bezig met het leggen van 950 screens op vier woontorens in Rotterdam. Een immense klus, waar dealers maar al te graag de hulp van SunCircle-monteurs bij gebruiken. De monteurs van SunCircle Montage B.V. worden intern opgeleid via een uniek e-learning programma. “Hierin wordt veel aandacht besteed aan onze omgangsnormen, zowel intern als met klanten. Zo blijft ook hierin onze kwaliteit overeind staan.” Goede communicatie met de dealers en klanten staat voor SunCircle Montage B.V. centraal in ieder proces. “Zij blijven gedurende hun hele project op de hoogte via ons digitale platform. Daarin houden we bij wat wij hebben gedaan, inclusief foto’s. Onze monteurs werken met tablets om het proces bij te houden. Hierdoor verloopt ieder proces zo efficiënt en duidelijk mogelijk.” En ook voor klanten zonder lopend project maakt SunCircle Montage B.V. graag tijd. “Vragen staat vrij! Iedereen is welkom voor informatie of een kennismaking. We staan regelmatig op beurzen en hechten veel waarde aan het contact met onze klanten.”
Stand: 1026
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2023 - december | Pagina(s) 24
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken