70 Jaar onderdeel van het Nederlandse interieur
Luxaflex Raamdecoratie & Zonwering
Dit jaar is het feest voor Luxaflex. Het merk viert samen met consumenten en dealers haar 70-jarig bestaan. Dat betekent een jaar vol acties, verrassingen en een terugblik op de historie van Luxaflex. We spraken met directeur Kees Commijs en Marketingmanager Jaap-Jene Langevoord over geschiedenis en toekomst van een merk dat niet meer weg te denken is uit de Nederlandse interieurs.
Velux Nederland Fabrikant van de Toekomst
Met de \'take-back recyclingdienst\' is VELUX Nederland op 8 juni...
Op Champions League niveau zijn de monteurs onze spitsen”
Her en daar staan tafels waar de verkoopadviseurs met klanten zit...
Fractions in stijl de weg op
Fractions zijn de afgelopen jaren aan een omomkeerbare opmars beg...
Coulisse antiviraal screen voor raambekleding
Antimicrobiële stoffen waren al onderdeel van de Coulisse-collect...
Luxaflex blaas 70 kaarsjes uit
Kees Commijs, directeur van Luxaflex vertelt: “Al 70 jaar lang ki...
Zonnelux presenteert MotionBlinds deze zomer
Met de app kan de raamdecoratie ook aangestuurd worden als je nie...
“Elektrisch bedienen werd ineens makkelijk”
“Het percentage zonwering dat met een elektrische motor wordt uit...
Extra gladde Weekamp deuren
Deli Home breidt haar productiecapaciteit uit met de installatie ...
Apple HomeKit voor binnenraambekleding
De serie is een uitbreiding van het Coulisse smart automatserings...
| 1 | 2 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken