Huisshow Nolte: ‘Uit liefde voor...’
 
Het motto van de huisbeurs van Nolte Küchen is dit jaar: ‘Uit liefde voor...’ Voor de vierde keer op rij is Nolte Küchen uitgeroepen tot Duitslands populairste keukenmerk. Met het genoemde motto onderstreept Nolte ook zijn claim om beter te zijn op het gebied van materialen, ontwerp, technologie, design en duurzame doelen. Vakbezoekers kunnen deze claim live beleven van 16 tot 22 september a.s. op de huisbeurs in het Nolte Forum. “Het draait allemaal om de liefde voor unieke natuurlijke producten, gestructureerde design, tijdloze kleuren, warme tinten, moderne klassiekers en duurzame materialen.” Zowel Nolte Küchen alsook in de designlijn nolteneo worden nieuwe fronten gepresenteerd die een natuurlijke woonsfeer in de keuken brengen. Deze worden aangevuld met nieuwe werkbladen, een uitgebreide selectie handgrepen en een innovatief relingsysteem met LED-verlichting.
Een hoogtepunt van de uitgebreide verbouwingswerkzaamheden in het Nolte Forum, dat meer dan 7.000 vierkante meter beslaat, is de nieuwe frontserie Artline. “Het kenmerkt het thema ‘gestructureerd design’ en is geïnspireerd op de vorig jaar gepresenteerde neoLodge met zijn gegroefde structuur uit het assortiment van nolteneo. Artline wordt gepresenteerd in de kleuren Stripe Wood Coffee en Stripe Wood Crema en verrast, in combinatie met het front Soft Lack in de nieuwe kleur Caramel.”
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2023 - augustus | Pagina(s) 32
Categorie: Keukenkastjes
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken