Klik voor foto Klik voor foto
 
Eisenwarenmesse terug in oude ritme
 
De Eisenwarenmesse - International Hardware Fair Cologne 2024 - heeft in de eerste maanden van de registratieperiode al een goede respons gehad vanuit de industrie, zo laat de beursorganisatie weten. De ‘early bird actie’ blijkt een groot succes, met exposanten uit 45 landen, waarvan 87 procent uit het buitenland; ook tal van Duitse bedrijven hebben hun deelname al bevestigd.
 
De Eisenwarenmesse, de internationale ijzerwaren vakbeurs, is terug in het oude ritme: de beurs opent weer op de gebruikelijke tijd in het voorjaar, in 2024 van 3 tot 6 maart. \"Het voorlopige resultaat van de early bird-fase voor de Eisenwarenmesse geeft ons voldoende redenen om buitengewoon positief te zijn. We zijn blij met de sterke belangstelling uit het buitenland en met veel Duitse terugkeerders die een pauze hebben genomen van het speciale evenement in 2022. De grote vraag bevestigt het belang van de Eisenwarenmesse als het belangrijkste wereldwijde platform voor de presentatie van nieuwe producten, diensten en technologieën, evenals voor het onderhouden van zakelijke relaties uit het hardwaresegment. We zijn zeer optimistisch dat we het geplande expositieoppervlak van 165.000 m2 zullen realiseren in in totaal zes hallen\", aldus Matthias Becker, directeur van de International Hardware Fair Cologne.

DIY Boulevard en EISEN Award
Net als voorgaande edities zal er wederom de DIY Boulevard zijn, waar de EISENWARENMESSE in samenwerking met de Haus & Garten (HHG) fabrikantenvereniging, bedrijven de mogelijkheid biedt om hun producten te presenteren in een omgeving dicht bij POS. Ook de felbegeerde \"EISEN Award powered by ZHH\" 2024 wordt weer live uitgereikt. In samenwerking met de centrale vereniging voor de ijzerwarenhandel (ZHH) gaat de internationale ijzerwarenbeurs op zoek naar “uitstekende nieuwe ideeën, uitvindingen en oplossingen uit de industrie”. Ook zal er tijdens de beurs weer een speciale ruimte zijn waar de genomineerde producten aan het vakpubliek worden gepresenteerd.

Lead+Meet
Exposeranten kunnen voor het eerst de app van het speciale evenement gebruiken om belangrijke bezoekersgroepen gericht aan te spreken. Lead+Meet is een digitale feature die exposanten en bezoekers op het beursterrein efficiënt, eenvoudig en individueel bij elkaar brengt met gepersonaliseerde pushberichten die via de verbeterde beursapp worden verstuurd. Lead+ Meet stelt exposanten in staat om hun belangrijkste bezoekersdoelgroepen op de beurs direct aan te spreken en uit te nodigen op hun stand. Bij het kopen van tickets geven bezoekers specifieke individuele informatie, zoals productinteresses, branche of land van herkomst. Op basis van deze (vrijwillige) informatie selecteren exposanten de bezoekers, passend bij hun aanbod. Bij het betreden van de beurshal krijgen de bezoekers via de beursapp direct op hun smartphone een pushbericht met een uitnodiging voor de beursstand wanneer ze hiervoor actief hebben gekozen. Via de nieuwe indoornavigatie in de halplattegrond van de app kunnen bezoekers vervolgens snel en eenvoudig de directe route naar de stand vinden. Vraag en aanbod worden zo optimaal bij elkaar gebracht.
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2023 - september |
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken