Dickson lanceert nieuwe communicatiecampagne
 
Dickson onthulde in maart jl zijn nieuwe communicatiecampagne ‘Voor zorgeloos plezier’ om de voordelen van thuis investeren in zonwering te promoten. In deze communicatiecampagne laat het merk de zorgeloze momenten van het leven zien waar men mede dankzij de zonweringdoeken van Dickson van kan genieten.
 
Tijdens de campagne zal de spot van 20 seconden vier weken lang uitgezonden worden op verschillende zenders in Frankrijk. De spot wordt hiernaast ook vier weken verspreid in Nederland, België, Frankrijk en Polen via de sociale media van de onderneming. “Door onder andere de lockdowns en thuiswerken wordt de plaats waarin men woont een cocon, een plaats om in alle rust en veiligheid op jezelf te zijn en een moment voor jezelf te nemen. Om tegemoet te komen aan deze nieuwe toepassingen van de leefruimte wordt die getransformeerd, herschikt, gemoduleerd, verfraaid, etc. Het doel van deze campagne is een projectie te creëren die de consument uitnodigt tot \'een huis om in te wonen\', dat voor zijn ogen tot leven komt en meer menselijk leven in huis brengt.\'
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2023 - maart |
Categorie: Zonwering
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken