Veertig jaar
 
Opinie
Veertig jaar jong. Dat gaat niet over mij, maar over KIM. Uw vakblad blaast dit jaar 40 kaarsjes uit. Voor ons reden in ons archief te duiken en een blik te werpen in stapels oude magazines die bewaard zijn gebleven. Bladeren door oude KIM’s is zoiets als een oud foto-album openslaan; voor je het weet ben je een uur verder, gniffelend over wat je allemaal tegenkomt. ‘Moet je dit zien.’ ‘Ohja, weet je dit nog?’ Nou gaat dat laatste voor mij persoonlijk niet echt op. Ik kom pas net kijken in de keukenbranche, maar dat geldt niet voor Henk Knol. In april is het 25 jaar geleden dat hij begon bij KIM. In die kwart eeuw heeft hij de keukenmarkt van haver tot gort leren kennen. In deze uitgave blikt hij terug op 25 jaar KIM én keukenbranche; met leuke anekdotes en mooie herinneringen. Verder leest u in deze uitgave een interview met Leo van der Velde en Ben van Elk over het familiebedrijf Dekker Zevenhuizen, dat nog altijd handelt vanuit het gedachtegoed van Arie Dekker. Over familiebedrijven gesproken: in deze KIM leest u het eerste artikel uit een reeks verhalen over familiebedrijven. In elke uitgave zullen we, samen met de deskundigen van BDO, een specifiek thema uitdiepen; van bedrijfsovername wanneer er geen, of juist wel opvolging is, financierings- en fiscale vraagstukken, maar ook de ‘zachte’ kant van het familiebedrijf. Want dat komt ook in het gesprek bij Dekker duidelijk naar voren: het familiebedrijf is veel meer dan alleen een vehikel om geld te verdienen.
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2022 - maart | Pagina(s) 6
Categorie: Keukens (compleet)
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken