“Een markies is alles behalve standaard”
 
Het verhaal van Schlappi:
“Een markies biedt veel meer mogelijkheden dan waar de klant in eerste instantie aan denkt. Natuurlijk, het is het oudste type zonwering, maar dat wil niet zeggen dat de tijd heeft stilgestaan. Er is een ruime keuze in formaten, doeken en frames. Dat kun je niet uitleggen, dat moet je vooral laten zien.”
 
Dat laatste, dat doet Schlappi dan ook. Op de nieuwe website staat een groot aantal foto’s die de particuliere en zakelijke klant laat zien wat er mogelijk is. Daarnaast geeft Schlappi via haar dealers een inspiratiemagazine uit vol verhalen en voorbeelden. En als de klant de showroom en fabriek van Schlappi wil bezoeken, dan kan dat op afspraak ook. “De namen van deze geïnteresseerde klanten spelen we altijd door naar onze dealers. Schlappi zal nooit direct zaken doen met een eindklant”, aldus Dennis Schoormans.

Volop innovaties
Schlappi innoveert continu. “Een kleine opsomming van alle noviteiten die wij de afgelopen jaren geïntroduceerd hebben.”
Geïntegreerde Led-verlichting;
Reclamebedrukking met uitgesneden letters of logo en Led-verlichting van achteruit;
Doeken van gecoat of geïmpregneerd acryl waardoor het kleurvast, vuilafstotend, schimmelvrij en waterafstotend is;
Automatische bediening van het markies met een motor die duurzaam via zonnepanelen opgeladen wordt;
Windsensoren op het frame waardoor bij te sterke wind het markies automatisch opvouwt.
“Teveel om op te noemen. En Schlappi markiezen gaat door om van traditie en innovatie een sterke combinatie te maken.”

“Met alle middelen die we onze Schlappi Select Dealers ter beschikking stellen, inclusief een compleet showroomconcept, helpen we hen om klanten te inspireren en informeren. En we gaan verder. Als een klant wil weten hoe zijn pand eruit ziet met markies, dan maken wij een fotobewerking voor de dealer om dat te tonen. We informeren over nieuwe ontwikkelingen, dragen kennis over installatie en onderhoud over en gaan bij projecten mee op locatie om ter plekke de technische en productmogelijkheden te bekijken. Met de marketing-, service- en technische ondersteuning helpen we onze dealers om de klant de mooiste zonwering te adviseren: een Schlappi markies.”
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2022 - juni | Pagina(s) 52
Categorie: Markiezen
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken