Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Karwei Management 
 
Multimate's succesverhaal uiteengezet
Paul van de Meché, directeur van Multimate, gaf tijdens de laatste Karwei Branche Borrel een uiteenzetting van het succes van zijn keten van service bouwmarkten. Voor een gehoor van geïnteresseerde ...
Lees verder ...
 
| 1 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Senft Zonwering Haarlem
Persoonlijke smaak vertaalt zich naar buiten
“Ik ben onderweg, maar stel gerust je vragen, want ik kan de hele dag wel over zonwering praten”, zegt Jan Senft, directeur van Senft Zonwering te Haarlem, het langst bestaande zonweringbedrijf in Nederland. Van een familiebedrijf dat dit jaar maar liefst 145 jaar actief is in de branche, valt haast niet anders te verwachten.
Lees verder ...
 
 
   Ook voor markiezen en uitvalschermen
BREL accumotoren met zonnepanelen
Sinds BREL HOME de Nederlandse markt kennis liet maken met accumotoren, gevoed door zonnepanelen, loopt het storm. Screens en rolluiken met accumotoren en zonnepanelen zijn inmiddels niet meer weg te denken, meerdere motormerken leveren het product inmiddels en de markt vraagt er om. BREL HOME heeft inmiddels een accumotor met zonnepaneel voor knikarmschermen in haar leveringsprogramma en ziet dat nu ook elektrisch bediende markiezen en uitvalschermen worden voorzien van deze technologie.
Lees verder ...
 
 
   Fikkert Zonwering Totaal uit Almelo
Markies voor huizen met een gezicht
“Fikkert Zonwering, goedemorgen”, klinkt het kalm. Een bedrijf waar de naamdragers zelf de telefoon beantwoorden; wat fijn dat ze er nog zijn. Het is een familiebedrijf, waar vader Jan Hendrik en moeder Paulien aan het roer staan en zoons Youri en Calvin samenwerken, met het doel het bedrijf uiteindelijk over te nemen.
Lees verder ...
 
 
   De attentiewaarde van de markies
Stijlvol, functioneel en van alle tijden
In een special over markiezen, mag de Brabantse markiezenbouwer Schlappi natuurlijk niet ontbreken. Als iemand overtuigd is van de vele voordelen van de markies, dan is het wel Dennis Schoormans, die sinds 2018 eigenaar is van de markiezenfabriek in Tilburg en sinds die tijd, in samenwerking met dealers, vele fraaie markiezenprojecten heeft gerealiseerd. “Dat Schlappi een sterke naam was, dat wist ik al toen ik het bedrijf overnam zes jaar geleden, maar dat ‘ie zó sterk is, dat had zelfs ik onderschat.”
Lees verder ...
 
 
   Markiezen Nederland in beeld
Van fabriek tot aan de gevel
Welkom bij Markiezen Nederland, de partner op het gebied van al uw oplossingen van markiezen, gaat directeur/eigenaar Johan Hol van start. ”In Culemborg wordt de volledige productie geheel in eigen huis geproduceerd.” (1)
Lees verder ...
 
 
   Michel Wierda, Betalux
Markiezen produceren in een duurzame omgeving
“Na de Betalux markies een stuk duurzamer te hebben gemaakt door alleen gebruik te maken van FVC hout, watergedragen lakken en een omkasting te hebben ontwikkeld van kunststof, werd het nu tijd om de productieomgeving te verduurzamen”, aldus Michel Wierda van Betalux uit Bolsward.
Lees verder ...
 
 
ZONVAK MAGAZINE SEPTEMBER:
Markiezen + Overkappingen
Op 14 september verschijnt de september-editie van vakblad (ZVM•) <b>Zonvak Magazine</b>. In deze uitgave het thema <b>Markiezen + Overkappingen</b>.
Lees verder ...
 
   Ambiance Van der Wal
“Markies is functioneel en echt verfraaiing”
Dat markiezen nog altijd een gewild product zijn, blijkt al uit het feit dat het niet gemakkelijk was om Martijn de Wild -medewerker Sales en Marketing- te pakken te krijgen. Uiteindelijk en via een creatieve omweg lukt het gelukkig dan tóch om hem te horen vertellen over ‘zijn’ markiezen. Overlopend van enthousiasme en passie bovendien.
Lees verder ...
 
 
   Johan Hol, Markiezen Nederland:
“Een markies is onderdeel van je communicatie”
De traditionele gestreepte markies als standaard heeft z’n langste tijd wel gehad, meent Johan Hol, directeur en (mede)eigenaar van Markiezen Nederland. “We zien steeds meer variatie en nieuwe, eigentijdse kleuren in de markiezenbranche. Hetzelfde geldt voor de materialen. Waar het nog niet zo lang geleden 80 procent hout en 20 procent aluminium was, is dat nu andersom.”
Lees verder ...
 
 
   Het verhaal van Schlappi:
“Een markies is alles behalve standaard”
“Een markies biedt veel meer mogelijkheden dan waar de klant in eerste instantie aan denkt. Natuurlijk, het is het oudste type zonwering, maar dat wil niet zeggen dat de tijd heeft stilgestaan. Er is een ruime keuze in formaten, doeken en frames. Dat kun je niet uitleggen, dat moet je vooral laten zien.”
Lees verder ...
 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken