Digitaal platform Grohe X wordt hybride
 
Een jaar na de lancering van Grohe X, het digitale contentplatform dat inmiddels al door een half miljoen mensen is bezocht, breidt Grohe haar merkervaring uit naar een hybride format. Omdat mensen graag weer fysieke ontmoetingen aangaan, wordt de digitale community uitgebreid met de introductie van het Grohe X Brand & Communication Experience Center in Hemer, (D). Dit Experience Center combineert een fysieke bezoekersfaciliteit met vijf ultramoderne studio\'s voor training, contentproductie en hybride evenementen. Daarnaast vullen drie Grohe X Motion Trucks de merkervaring aan door deze rechtstreeks naar de klant te brengen. De Grohe X Motion Trucks fungeren als mobiele satellietstudio\'s en vormen een brug tussen de fysieke en de digitale wereld. Elke truck heeft een podium met een groot led-scherm, zodat lokale content kan worden geproduceerd of live kan worden gestreamd naar het Grohe X platform. Daarnaast kunnen bezoekers geselecteerde Grohe producten zowel fysiek als virtueel verkennen. Zo kunnen ze bijvoorbeeld verschillende 360-graden leefruimtes ervaren die op Grohe X worden getoond via een VR-bril.
 
 
◀ Terug Delen
 
STS• Sanitair & Tegel Specialist | 2022 - mei | Pagina(s) 6
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken