Prima resultaten voor Miele
 
Miele zag haar omzet in 2020 met 6,5 procent groeien tot 4,5 miljard euro. Vooral de segmenten stofzuigers en koelkasten lieten een grote stijging lieten zien. Binnen de inbouwapparatuur zorgde het programma Generation 7000 voor groei, evenals de G 7000 vaatwasser. Eind december werkten wereldwijd bijna 21.000 mensen voor Miele, ruim 450 meer dan een jaar eerder. In Duitsland realiseerde Miele een omzet van ruim 1,3 miljard euro. Dit komt overeen met een stijging van 8,8 procent. Er was onder meer ook een sterke groei te zien in de aangrenzende Europese markten zoals Nederland en BelgiŽ.
Als mijlpaal in het afgelopen jaar wordt ook de start gezien van de Miele-locatie voor wereldwijde digitale marketing en sales in Amsterdam (ĎMiele Xí), dat zich sneller ontwikkelt dan gepland. Momenteel zitten 40 experts uit 17 landen in het team, dat in 2021 verder wordt uitgebreid.
 
 
Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
Welke gevolgen heeft de komst van Amazon?