Online omzet van BCC groeit
 
BCC, de winkelketen in witgoed en elektronica, meldt een verdubbeling van haar online omzet in het laatste kwartaal van 2018. Over het derde kwartaal werd reeds een online omzet-groei van 6 procent gemeld. Dat blijkt uit de cijfers van moederbedrijf Fnac Darty, dat naast BCC onder andere winkels van Fnac en het Belgische Vanden Borre omvat. De omzetgroei zou mede het gevolg van de samenwerking met Wehkamp. Het volledige assortiment van BCC wordt namelijk bij Wehkamp verkocht, waarbij de winkelketen de aankopen van elektronica en huishoudelijke producten afhandelt. BCC maakt tevens gebruik van de digitale expertise en logistieke capaciteit voor kleine pakketjes van Wehkamp. De totale jaaromzet van Fnac Darty, het moederbedrijf van BCC, nam afgelopen jaar met 0,4 procent toe naar 7,5 miljard euro. (Bron: emerce.nl, retailtrends.nl)
 
 
◀ Terug Delen
 
Gerelateerde bedrijven
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken