Der Kreis viert 40-jarig jubileum
 
Inkoop- en marketingorganisatie Der Kreis bestaat 40 jaar. Dit jubileum wordt groots gevierd met haar ondernemers en leveranciers. Van 10 tot en met 12 mei 2019 neemt Der Kreis iedereen mee naar Stuttgart, “voor een unieke Europese Der Kreis Jaarvergadering rondom het thema: de symbiose tussen kennis en succes.”
 
“Al 40 jaar gaan we voor een samenwerking met onze ondernemers als partner in de keuken- en sanitairbranche”, zo kijkt Der Kreis terug op haar geschiedenis. “Ernst-Martin Schaible richtte Der Kreis op in oktober 1979. Inmiddels is de organisatie uitgegroeid tot de grootste inkoop- en marketingorganisatie binnen de keuken- en sanitairbranche en is zij voorloper op het gebied van het bieden van rendement, advies, digitalisering en innovatie.” In Nederland wordt de organisatie aangestuurd door Bart Opentij (inkoop en financieel) en Nathalie Kleinherenbrink (sales en marketing).
“Naast onder andere de formules Keukenspecialisten.nl, Mijn Bad sanitairspecialist, Lifting Keukenrenovatie, Enviroo (duurzaamheid) en KitchZen, kan de retailer terecht bij Der Kreis voor ondersteuning en advies over zijn bedrijfsproces. Het digitale centraal betaalsysteem, scherpe inkoopcondities en aanvullende bonussen zorgen voor rendement en tijdsbesparing.”
Een jaarlijks hoogtepunt voor Der Kreis en haar ondernemers is de Jaarvergadering in samenwerking met de leveranciers van Der Kreis en Mijn Bad. “Een uniek programma vol verrassingselementen, innovatie, inspiratie en trendwatching maken deze jubileum-jaarvergadering tot een onvergetelijk succes”, zo belooft de organisatie. “Het gaat om een ontmoeting met branchegenoten uit heel Europa en het delen van een gezamenlijke passie. Wij hebben een speciaal en uitdagend programma ontwikkeld, van bezoek aan de Porsche fabriek tot een unieke feestavond.” Voor informatie over Der Kreis: tel. (038) 477 80 30, email: info@derkreis.nl
 
 
Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2019 - maart | Pagina(s) 4
Categorie: Keukenontwerpers
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
Merkt u wel eens dat uw klanten rechtstreeks in China kopen?