Hornbach zet in op service
 
Een groot assortiment, een ruime voorraad, een webshop, deskundig advies en de laagste prijs. Bijna elke retailer claimt het te hebben. Maar wat heb je eraan als de service ontbreekt? In haar nieuwe campagne stelt Hornbach die vraag aan de consument en heeft de bouwmarkt natuurlijk haar antwoord klaar.
 
Online oriënteren, artikelen reserveren, dezelfde middag ophalen en inladen bij de drive-in. Bij Hornbach vloeit online en offline, assortiment en advies in elkaar over, laat de bouwmarktformule weten. “We stellen alles in het werk om het klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken”, vertelt Maarten Post, marketing manager Hornbach Bouwmarkt Nederland. “Niet het assortiment, maar die tevreden klant is ons product. We zijn er voor wie weet wat hij nodig heeft en snel aan de slag wil gaan, maar ook voor degenen die advies willen en hulp bij de realisatie van een project. Altijd tegen de laagste prijs, het hele jaar door.”
De basis van de campagne wordt gevormd door zes tv-commercials. Allemaal opgenomen in de bouwmarkten van Hornbach. Gedreven doe-het-zelvers, die staan te popelen om hun project aan te pakken, worden in beeld gebracht. “Dankzij de services van Hornbach kunnen ze meteen aan de uitvoering beginnen. Zo maakt heel Nederland kennis met de bezorgservice, verhuurservice én montageservice van de bouwmarktketen. Kortom: waar zou je zijn zonder de uitgebreide services van Hornbach? Die boodschap staat centraal en wordt uiteraard met een gezonde dosis Hornbach-waanzin in beeld gebracht.” De nieuwe campagne is vanaf oktober te zien op televisie en wordt crossmediaal ingezet en ook onder de aandacht gebracht via radio, out of home, onlinevideo en display, social media en print.
 
 
Delen
 
KWM• Karwei Management | 2018 - november | Pagina(s) 9
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google