Bauhaus: focus op de toekomst
Partnerschap en planning
De webshop van Bauhaus werd in december 2020 naast click & collect uitgebreid met thuisbezorging. En dat kwam geen dag te vroeg. In de eerste maanden van de lockdown moest het team alles op alles zetten om de klanten nu ook online te bedienen.
Bruynzeel ijzersterk merk
Grafiek 1: Kopers van Bruynzeel keukens doen dit vaker dan gemidd...
Een jaar met een feestelijk tintje
Er stond ook een groot feest in de planning voor alle medewerkers...
Eerste Hornbach Vloeren open in Kerkrade
“Ik ben echt ongelofelijk trots”, laat Evert de Goede, algemeen d...
“Het beste jaar ooit voor onze ondernemers”
De aftrap van de bijeenkomst werd gedaan door algemeen directeur ...
Brugman-klanten gaan voor veilig
Grafiek 1: Eén van de eerste vragen die gesteld worden aan de con...
“Samenwerken is altijd beter”
“Ondernemers die zeggen dat ze te druk zijn voor het volgen van t...
“Het belangrijkste is dat je een duidelijk gezicht laat zien”
Eerst won Hubo de folder award, voor de beste bouwmarktfolder van...
Klant Keukenconcurrent vaker traditioneel gezin
Grafiek 1: In elk onderzoek wordt de consument gevraagd waarom zi...
“Wij onderscheiden ons met totaalplaatje en persoonlijk contact”
Sinds 1993 werkt Adrie Hoefnagel in het bedrijf dat eind jaren ze...
| 1 | 2 | Volgende
Vertaal via Google