Wederom dubbele groeicijfers voor Hornbach
“Mensen blijven investeren in fijn thuis”
Hornbach sluit ook het derde kwartaal van 2020 af met dubbele groeicijfers. Sinds het uitbreken van COVID-19 is een fijn thuis het middelpunt van het leven geworden en geven consumenten beduidend meer geld uit aan doe-het-zelfartikelen. Die trend heeft zich dit najaar, ten tijde van de tweede golf, doorgezet en dat wordt dan ook weerspiegeld in de kwartaalcijfers van Hornbach.
Rivièra Maison Store 2.0 in Leidschendam
Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan Westfield Mall of the ...
Ikea wordt gewaardeerd om de prijs
De ondervraagde keukenkopers werden gevraagd op basis van een ach...
Hornbach start met online projectadvies
“Het zal je maar gebeuren. Spontaan lekkage in de keuken of een k...
KlusWijs gunt medewerkers extra lang kerstweekend
KlusWijs heeft besloten om alle bouwmarktmedewerkers een extra la...
Hubo en Handicare testen krachtenbundeling
Hubo en Handicare testen het bundelen van hun krachten. Sinds maa...
“Ik wil het saamhorigheidsgevoel weer terugbrengen”
Niet omdat ze denken dat zij het allemaal beter weten dan hun voo...
Het jaar van de testwinkels
Verder staat de eerste Hubo City, het stadswinkelconcept van de f...
“Dit jaar heeft het uiterste van onze medewerkers gevergd”
“Flink aanpoten dus en dat hebben ze geweldig opgevangen. Ik ben ...
“Ik wist vanaf dag één dat Kluswijs een succes zou zijn”
Aanleiding voor het gesprek in Apeldoorn met formuledirecteur Han...
| 1 | 2 | Volgende
Vertaal via Google