Hoe borg je kwaliteit?
 
Zoals ik in mijn vorige column al aangaf staat klanttevredenheid verreweg nummer één bij alle bedrijven die naar continuïteit en groei streven. Zonder tevreden terugkomende klanten die positief over je bedrijf praten kun je groeiplannen niet realiseren. Het begrip ‘kwaliteit’ is echter niet alleen afhankelijk van technische normen maar ook van de perceptie die de klant ervan heeft. Daarnaast wil je als ondernemer al van tevoren aantonen dat jouw bedrijf die kwaliteit ook kan leveren.
Romazo gaat daarom binnen enkele maanden een keurmerk lanceren onder ‘Romazo Garant’. Zonwering is bij de consument nu eenmaal een relatief onbekend product met een lage aankoopfrequentie. Dat maakt de keuze voor een betrouwbare leverancier er niet eenvoudiger op. De Romazo-leden willen zich daarom voortaan profileren als betrouwbare partner voor het beste advies, service en garantie. De consument wil zekerheid en niet onbelangrijk ook de borging daarvan. Romazo zal het Romazo Garant keurmerk dan ook gaan ondersteunen door een uitgebreide digitale campagne. ‘Kies voor een echte zonwering professional’ is de boodschap.
Romazo heeft hiermee een duidelijke keuze gemaakt voor de toekomst. Door middel van de realisatie van een vijf punten plan, dat ook van harte door de fabrikanten en leveranciers wordt ondersteund, wordt echte professionalisering niet alleen tastbaar maar ook direct mogelijk.
Deze vijf punten bieden de ankers voor zowel de zonvakker als de consument en kunnen op een transparantie manier door de Romazo-leden gecommuniceerd worden. Dus op weg naar een zonnige toekomst voor alle zonvakkers die kwaliteit en service serieus nemen!
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2016 - november | Pagina(s) 28
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken