CARATview en onlineplanner
 
De techniek heeft het gedrag van de consument sterk veranderd. Smartphones en tablets zijn niet meer weg te denken. Klanten hebben tegenwoordig hele concrete voorstellingen van hun droomkeuken en zijn veel sterker betrokken in het keuken-koopproces. Ook Carat heeft dat herkend en laat tijdens de Küchenmeile zien de keukendetailhandel te ondersteunen met moderne en innovatieve technieken: “Met de nieuwe app ‘CARATview’ worden klanten op indrukwekkende manier betrokken in het koopproces. Door middel van deze app kunnen klanten reeds tijdens het planningsproces het 360°-effect op hun iPad/iPhone downloaden en met behulp van state of de art techniek door de toekomstige droomkeuken wandelen. Ook met de nieuwe onlineplanner, die op alle apparatuur functioneert, en geïntegreerd is in de Carat-processen, betrekt Carat de klanten actief bij de keukenplanning en biedt het de detailhandel nog een instrument voor klantenbinding en om nieuwe klanten te werven.”
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken