Naamsbekendheid & Imago Zonweringmerken
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd zonweringmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van buitenzonwering, raamdecoratie en aanpalende productgroepen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
 
Beide aspecten, de merkbekendheid en het imago van een merk én de positie van zowel winkel- als A-merken in de markt, worden dit voorjaar door Qudata onderzocht. In het onderzoek wordt tevens specifiek aandacht besteed aan buitenzonwering-, raamdecoratie- en winkelmerken.

Rapport ‘Naamsbekendheid & Imago Zonweringmerken’
De resultaten van het onderzoek worden verwerkt in een rapport:
-uitkomsten vragen
-bij diverse vragen opsplitsingen per regio, leeftijd, inkomen, gezinssituatie of geslacht
-korte reacties van detaillisten, retailers, (merk)fabrikanten en specialisten
-grondige analyse van de strijd tussen (winkel)merken

Prijs voorinschrijving: € 695,- (geldig tot 1 mei)

Het imago van uw merk
Wilt u graag weten wat voor imago uw merk heeft? Dat kan. Wij bieden retailers, fabrikanten en leveranciers de mogelijkheid hun (winkel)merk mee te laten lopen in het onderzoek. Consumenten wordt gevraagd in welke mate bepaalde kenmerken, zoals design, betrouwbaar, prijs-kwaliteitverhouding en milieuvriendelijk, passen bij uw merk.

Prijs deelname: € 245,-. (inschrijving tot 1 mei 2011)

U kunt zich tot 1 mei 2011 inschrijven voor het rapport. Klik voor het inschrijfformulier in de linkerkolom op de site www.zonvak.nl op de link ‘Voorinschrijving rapport Zonweringmerken’.

Het onderzoek wordt in mei uitgevoerd en u ontvangt in juni, mits er voldoende inschrijvingen zijn, het bestelde rapport.

U kunt ook contact opnemen met Derk-Jan Rouwenhorst, project manager Qudata, E-mail: research@qudata.nl of tel. (0575) 51 55 15.
 
 
◀ Terug Delen
 
WTM• Woon Trend Magazine | 2011 - april | Pagina(s) 3
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken