Bezoek Küchenmeile lijdt niet onder crisis
 
Uitdaging voor de fabrikanten
Ondanks de crisis in de keukenbranche, zijn de Nederlandse keukenondernemers nog steeds massaal van plan de Küchenmeile te bezoeken. Voor de fabrikanten ligt er een grote uitdaging..
 
Driekwart van de ondervraagde Nederlandse keukenondernemers (76 procent) geeft aan daarvoor dit jaar naar Duitsland af te reizen. De Küchenmeile blijft daarmee voor hen de meest populaire vakbeurs. Living Kitchen wordt door de helft van de ondervraagden genoemd en de Woonbeurs en Bouwbeurs ieder door een kwart. Het percentage ondernemers dat de Küchenmeile wil bezoeken is dus gelijk aan vorig jaar. De belangstelling voor de Woonbeurs is bijna gehalveerd.
Gezien de momenteel nog totaal ontbrekende informatie vanuit fabrikantenzijde, lijkt de industrie nog niet klaar te zijn voor deze Küchenmeile-editie. De retail gaat massaal één of twee dagen naar de diverse locaties langs de A30, maar weet op dit moment niet welke fabrikanten dit jaar belangrijk zijn. Voor de gastheren in Duitsland ligt daarvoor nog een grote uitdaging deze zomer.
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken