Branche heeft Oranjekriebels
 
Ook de woonbranche ervaart momenteel de Oranjekriebels, als voorbereiding op de Kroningsdag van 30 april. Diverse bedrijven besteden er aandacht aan en koppelen er zo mogelijk een speciale actie aan. We geven u hierbij graag een overzicht van.
 
• Koningsdag bij Royal VKB: "Haal de oranje sfeer in huis vanwege deze historische gebeurtenis met onze producten", nodigt Royal VKB uit. Het gaat om de oranje producten Mood Flame, BBQ Bowl, Napkin Cup, Water Carafe en Citrange.
• Oranje troon: De beroemde Rococo stoel Poltrona di Proust uit de jaren zeventig heeft een betaalbaar broertje gekregen. De Proust van Magis is een herontwerp van de creatie van Alessandro. De stoel is ook voor buitenshuis geschikt en verkrijgbaar in diverse kleuren, waaronder natuurlijk oranje.
• Kroningsoverhemd: Speciaal voor de troonswisseling heeft ShirtsofHolland een stijlvol Oranje overhemd gemaakt. Iets totaal anders dan de standaard aandenkens als munten, bekers, vlaggen etc. Een overhemd van 100 procent katoen, licht getailleerd en met diverse subtiele Oranje details. Een 'must have' voor de kroning.
• Oranje 'watermanager': LiL.nl stelt iedereen graag voor aan: De Nieuwe Oranje Watermanager! Deze kandidaat blijkt zeer geschikt te zijn voor Watermanagement. Het gaat namelijk om de gieter Lungo, een ontwerp van Davy Grosemans. "Hij is fijn in de omgang, prettig om naar te kijken en krijgt nooit genoeg van water! Wij drinken er een pilsje op! Proost!", aldus LiL.nl 
• Oranje plafonds: In de kroningsmaand kleurt heel Nederland weer oranje en Luxalon plafondsystemen haakt hier op ludieke wijze in door gratis oranje plafonds weg te geven. “Met deze actie proberen wij meer publieke bekendheid voor onze Luxalon producten en de praktische toepassingen ervan te genereren. Met name in de badkamer is het vochtbestendige Luxalon plafond letterlijk de kroon op de badkamer”, aldus Thierry Grimbergen, sales- en marketingmanager Luxalon. In de periode van 15 april tot en met 5 mei kunnen consumenten gratis oranje plafonds bestellen bij deelnemende plafond-, keuken-, en sanitairspecialisten. Belangrijkste voorwaarden zijn wel dat het plafond maximaal 8 m² groot mag zijn en besteld in combinatie met een Luxalon verlichtingsset. De overige voorwaarden zijn te vinden op de website: www.luxalonplafonds.nl. De actie is geldig zolang de voorraad strekt.
• MHK - Klant is Koning: MHK KeukenExpert neemt alvast een voorsprong op 30 april. Met de pay-off 'Bij ons is iedere klant al Koning!' haakt de organisatie in op de komende troonswisseling. Naast het verspreiden van honderdduizenden kranten, laat MHK ook via radiocommercials en POS-materiaal heel Nederland weten dat iedere klant bij MHK KeukenExpert op een koninklijk onthaal kan rekenen.
• Oranje keuken: Mede ter gelegenheid van de kroning van Koning Willem-Alexander ontwikkelde Valcucine een oranje variant op de Meccanica by Demode, engineered by Valcucine. Speciale werkeilanden en installaties werden geconstrueerd met behulp van het door Valcucine ontwikkelde Meccanica by Demode. De enkelvoudige structurele elementen vormen mechanische verbindingen die het gebruik van milieubelastende lijmen onnodig maken. Met Meccanica wordt de levenscyclus van Valcucine keukens nog verder geoptimaliseerd.
De innovatieve elementen kunnen tot 90 procent worden hergebruikt en zijn 100 procent recyclebaar.
• 'Oefen het Wilhelmus': De indrukwekkende toespraak van onze Koningin Beatrix heeft in het gehele land gezorgd voor een feestelijke saamhorigheid. De vlaggen kunnen uit, de oranje decoratie komt tevoorschijn en het Wilhelmus kan weer uit volle borst meegezongen worden. Klantgenoten van Beekwilder kunnen daarom het Wilhelmus alvast oefenen op de Prins Hendrikkade 18. Voor het gemak staat de tekst uitgestald in de etalage en om in de maat te blijven komt de melodie van het Wilhelmus uit het etalageraam. Voorbijgangers staan er gelukkig niet alleen voor, want het aankomend Koningspaar lacht hen vriendelijk toe.
• DecoHome campagne: Sinds half april wordt een oranjecampagne ingezet voor Deco Home en Verf & Wand. In deze campagne wordt ingehaakt op de aankomende troonswisseling via Facebook, Twitter, banners op de website www.decohome.nl en www.verfenwand.nl. Winkels plaatsen lokale advertenties en ontvangen winkelmateriaal.
• ‘Beatrix, bedankt!’: Sinds 15 april ontvangt de consument bij iedere aankoop vanaf € 50,00 in één van de 100 EP-winkels een gratis opblaasbare 'Beatrix, bedankt' muts. Deze muts bestaat uit het iconische kapsel van onze vorstin, met een speels kroontje daarop. “Bedank Koningin Beatrix en maak kans op spectaculaire Samsung prijzen”, zo geeft EP aan. “Zet uw 'Beatrix, bedankt' muts op en maak een foto of filmpje van uzelf. De vijf leukste en origineelste 'Beatrix, bedankt' filmpjes of foto’s winnen Samsung-prijzen.”
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Evenementen, Retail
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken