Onderzoek Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken
 
Qudata start voorinschrijving
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2012 aan een gerenommeerd keukenmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van keukens, keukenapparatuur en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
 
De merkbekendheid en het imago van een merk én de positie van zowel winkel- als A-merken in de keukenmarkt worden dit voorjaar door Qudata Markt- & Trendanalyses onderzocht. De resultaten van het onderzoek worden verwerkt in een rapport:
• uitkomsten vragen
• bij diverse vragen opsplitsingen per regio, leeftijd, inkomen, gezinssituatie of geslacht
• korte reacties van detaillisten, retailers, (merk)fabrikanten en specialisten
• grondige analyse van de strijd tussen (winkel)merken

Prijs voorinschrijving: € 749,- (geldig tot 1 maart 2012)

Het imago van uw merk
Wilt u graag weten wat voor imago uw merk heeft? Dat kan. Wij bieden retailers, fabrikanten en leveranciers de mogelijkheid hun (winkel)merk mee te laten lopen in het onderzoek. Consumenten worden gevraagd in welke mate bepaalde kenmerken, zoals design, betrouwbaar, prijs-kwaliteitverhouding en milieuvriendelijk, passen bij uw merk.

De investering voor deze deelname bedraagt € 245,- (inschrijving tot 1 maart 2012)

U kunt zich inschrijven voor het onderzoek door een email te sturen naar research@qudata.nl onder vermelding van ‘Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken’. U krijgt daarop een bevestiging van uw aanmelding en ontvangt, mits er voldoende inschrijvingen zijn, eind april het rapport. U kunt voor vragen ook contact opnemen met Derk-Jan Rouwenhorst, Project Manager Qudata Markt- & Trendanalyses. E-mail: research@qudata.nl of tel. (0575) 51 55 15.
 
 
◀ Terug Delen
 
Qudata | 2012 - januari | Pagina(s) 4
 
Relevante publicaties