![]() |
Maandag 11 februari 2013: Seminar Consumententrends in Wonen 2013 Waarom gaan jonge consumenten liever naar IKEA en 65-plussers liever naar een speciaalzaak? In hoeverre wordt er gebruik gemaakt van tablets en smartphones tijdens het oriëntatieproces? Kortom, hoe verloopt het cross channel winkelgedrag van woonconsumenten anno 2013? Lees verder ... |
![]() |
Voorinschrijving Qudata-onderzoek: Aankoop gedrag klusconsumenten - schilderen & behangen Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 schilder- & behangartikelen? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte verf en behang? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van schilder- & behangartikelen wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de tweede maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van klusconsumenten op het gebied van schilderen en behangen. Lees verder ... |
![]() |
Qudata peilt mening onder consumenten: Wat worden de échte woontrends voor 2012/2013? Wat worden de belangrijkste woontrends voor de aankomende twee jaar: 'Organische vormen in wulpse toepassing' of 'poederachtige pastels in combinatie met aaibare vormen' of de inloopdouche en verf met zonnecellen? Over de eerste twee 'woonstijlen' vertelt dit rapport niet zo veel, wel over allerlei productinnovaties waarvan ruim 2.500 consumenten verwachten dat het een trend gaat worden. Lees verder ... |
![]() |
Qudata start voorinschrijving Onderzoek Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2012 aan een gerenommeerd keukenmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van keukens, keukenapparatuur en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren? Lees verder ... |
![]() |
Qudata start voorinschrijving: Onderzoek Naamsbekendheid & Imago Badkamermerken Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2012 aan een gerenommeerd badkamermerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van sanitair, tegels en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren? Lees verder ... |
![]() |
Qudata start voorinschrijving: Onderzoeken Naamsbekendheid & Imago woonmerken Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2012 aan een gerenommeerd tuin- of woonmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van woon- en tuinartikelen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren? Lees verder ... |
![]() |
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek naar... Aankoopgedrag Zonweringconsumenten Waar letten consumenten op bij aankoop van zonwering? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als ondernemer of leverancier in de zonweringmarkt wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar, in opdracht van Zonvak Magazine, voor de tweede maal een onderzoek uit onder consumenten waarbij het aankoopproces van zonwering centraal staat. Lees verder ... |
![]() |
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek schilderen & behangen: Aankoopgedrag Klusconsumenten Waar letten consumenten op bij aankoop van schilder- en behangartikelen? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als ondernemer of leverancier van verf- en/of behangartikelen wellicht mee worstelt. Lees verder ... |