Onderzoek Hecht-, Vul- en Voegmiddelen
 
Qudata neemt naamsbekendheid & Imago onder de loep
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd merk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? In welke mate slagen fabrikanten van hecht-, vul- en voegmiddelen en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
 
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd merk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? In welke mate slagen fabrikanten van hecht-, vul- en voegmiddelen en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?

Het snel veranderende aankoopgedrag van consumenten is het afgelopen najaar door Qudata Markt- & Trendanalyses uitgebreid onderzocht. Uit het onderzoek onder ruim 1.500 consumenten blijkt dat men zich uitgebreid oriënteert op een nieuw woonproduct. De grote vraag is vervolgens: in hoeverre kiest men voor een specifiek merk, label of winkel?

Beide aspecten, de merkbekendheid en het imago van een merk én de positie van zowel winkel- als A-merken op het gebied van hecht-, vul- en voegmiddelen worden dit voorjaar door Qudata Markt- & Trendanalyses, onderdeel van uitgeverij Qumedia, onderzocht.

Rapport ‘Naamsbekendheid & Imago Hecht-, Vul- en Voegmiddelen’
De resultaten van het onderzoek worden verwerkt in een rapport:
-uitkomsten vragen
-bij diverse vragen opsplitsingen per regio, leeftijd, inkomen, gezinssituatie of geslacht
-korte reacties van detaillisten, retailers, (merk)fabrikanten en specialisten
-grondige analyse van de strijd tussen (winkel)merken

Prijs voorinschrijving: € 795,- (geldig tot 15 mei, daarna € 895,-)

Het imago van uw merk
Wilt u graag weten wat voor imago uw merk heeft? Dat kan. Wij bieden retailers, fabrikanten en leveranciers de mogelijkheid hun (winkel)merk mee te laten lopen in het onderzoek. Consumenten worden gevraagd in welke mate bepaalde kenmerken, zoals verwerkbaarheid, betrouwbaarheid, prijs-kwaliteitverhouding en milieuvriendelijk, passen bij uw merk.

De investering voor deze deelname bedraagt € 245,-.

U kunt zich inschrijven door een mail te sturen naar research@qudata.nl.

Het onderzoek wordt in mei uitgevoerd en u ontvangt in juni, mits er voldoende inschrijvingen zijn, het bestelde rapport.

Voor meer informatie over het onderzoek kijk op www.qudata.nl (zie rode button rechts ‘Digitale Folders’).

U kunt ook contact opnemen met Derk-Jan Rouwenhorst, Project Manager Qudata Markt- & Trendanalyses. E-mail: research@qudata.nl of tel. (0575) 51 55 15.
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google