Naamsbekendheid & Imago Tuingereedschap, tuinmeubelen & tuinwinkels
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata Markt- & Trendanalyses:
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd tuingereedschapsmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van tuinmeubelen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
 
Beide aspecten, de merkbekendheid en het imago van een merk én de positie van zowel winkel- als A-merken op het gebied van tuingereedschap en tuinmeubelen in de markt, worden dit voorjaar door Qudata onderzocht.

Rapport ‘Naamsbekendheid & Imago Tuingereedschap, tuinmeubelen & tuinwinkels’
De resultaten van het onderzoek worden verwerkt in een rapport:
-uitkomsten vragen
-bij diverse vragen opsplitsingen per regio, leeftijd, inkomen, gezinssituatie of geslacht
-korte reacties van detaillisten, retailers, (merk)fabrikanten en specialisten
-grondige analyse van de strijd tussen (winkel)merken

Prijs voorinschrijving: € 795,- (geldig tot 6 mei 2011)

Het imago van uw merk
Wilt u graag weten wat voor imago uw merk heeft? Dat kan. Wij bieden retailers, fabrikanten en leveranciers de mogelijkheid hun (winkel)merk mee te laten lopen in het onderzoek. Consumenten wordt gevraagd in welke mate bepaalde kenmerken, zoals design, betrouwbaar, prijs-kwaliteitverhouding en milieuvriendelijk, passen bij uw merk.

Prijs deelname: € 245,-. (inschrijving tot 6 mei 2011)

Het onderzoek wordt in mei uitgevoerd en u ontvangt in juni, mits er voldoende inschrijvingen zijn, het bestelde rapport.

Voor deelname kunt u contact opnemen met Yuri Kneefel, sales@qumedia.nl. Voor vragen kunt u contact opnemen met Derk-Jan Rouwenhorst, project manager Qudata, E-mail: research@qudata.nl of tel. (0575) 51 55 15.
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken