Maxeda zet 'fashion-tak' in de etalage
 
Maxeda kondigt aan dat de Raad van Bestuur en de Raad van Commissarissen het besluit hebben genomen tot het in gang zetten van een strategische heroriëntatie van haar Fashion Groep bestaande uit V&D (inclusief La Place), de Bijenkorf, Hunkemöller en M&S Mode. Maxeda heeft het voornemen om JPMorgan en ING aan te stellen om een breed onderzoek uit te voeren naar alle strategische opties voor haar sterke en succesvolle fashion winkelketens. De heroriëntatie heeft als doel om de opties te onderzoeken waarmee het toekomstig potentieel van de fashion winkelketens het beste kan worden gefaciliteerd. De heroriëntatie zou kunnen leiden tot de verkoop van Maxeda?s fashion winkelketens.
Het is de verwachting dat de strategische heroriëntatie voor het einde van het jaar wordt afgerond. Van de verkoop van de dhz-formules (Praxis, Formido en Brico) is vooralsnog geen sprake.
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2010 - februari |
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken