CBW campagne Opschudden!
 
Voor de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW) staat de maand april in het teken van de campagne Opschudden! Consumenten worden gestimuleerd aankopen te doen voor het interieur bij CBW-erkende woonwinkels. Nu de huizenmarkt onder druk staat, krijgt het bestaande huis automatisch meer aandacht. Consumenten maken kans op een Opschudbonus van ? 100,- bij alle 4500 CBW-erkende woonwinkels. ?We kiezen in onze consumentencampagne voor een optimistische toon?, benadrukt de CBW. ?Een stijlvol interieur wil niet zeggen dat je als consument meteen een fortuin kwijt bent. Integendeel. Het interieur knapt enorm op van meerdere kleine aankopen. De campagne Opschudden! loopt de gehele maand april en is te zien op televisie, internet en de winkelvloer.? Bovendien geeft de CBW in samenwerking met RTL Vandaag meerdere interieur make-overs weg, uitgevoerd door een professionele stylist.
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken