Trends in Duitse & Nederlandse keukens
 
September 2011
In de voorgaande onderzoek uit 2005, 2009 en 2010 werden de segmenten in kaart gebracht waarin de Duitse en Nederlandse keukenmerken opereren. Daarbij werd eveneens aangegeven of het volgens de fabrikanten en leveranciers zelf om private labels of A-merken ging.
 
In 2011 wordt het onderzoek herhaald, waarbij naast de segmenten en merkbeleving, ook wordt gekeken naar de marktverhoudingen in Nederland. Welke keukenmerken zijn leading op de Nederlandse keukenmarkt?

Thema onderzoek: Trends in Duitse & Nederlandse keukens
Onderzoeksperiode: augustus 2011
Onderzoeksmethode: tKIM-panel
Publicatie: Trendrapport in september 2011, publicatie deel gegevens in september-editie vakblad KIM

Voor fabrikanten en leveranciers is het mogelijk vragen mee te laten lopen met het onderzoek. Voor vragen over mogelijkheden en prijzen kunt u contact opnemen met Derk-Jan Rouwenhorst, project manager van Qudata, research@qudata.nl of tel. (0575) 557612.
 
 
◀ Terug Delen
 
Qudata | 2011 - januari |
 
Relevante publicaties