Adverteren via e-mailnieuwsbrief MOW en ISH
 
Qumedia heeft haar online activiteiten flink uitgebreid. Naast de digitale 'special magazines' zoals Woon Retail Magazine zijn enkele nieuwe e-mailnieuwsbrieven geintroduceerd. Zo is in september rondom de grote keukenbeurzen MOW en Küchenmeile in Duitsland de dagelijkse 'MOW-Nieuwsbrief' van KIM verschenen. Hierin werden abonnees op de hoogte gehouden van de gebeurtenissen die dag, nieuwe producten en de laatste keukentrends die de fabrikanten schetsten tijdens hun huisshows. Handig voor de abonnee die zo op de hoogte blijft van het laatste (beurs)nieuws, maar ook handig voor u als fabrikant.
 
Via deze speciale nieuwsbrieven kunt u gericht adverteren. Ook voor 2009 staan dergelijke speciale nieuwsbrieven op de agenda. Zo zal rondom de installatiebeurs ISH een dagelijkse 'ISH Nieuwsbrief' verschijnen. Neem voor meer informatie over de mogelijkheden contact op met onze salesafdeling.
Wilt u zich abonneren op één van de digitale nieuwsbrieven van Qumedia of wilt u adverteren, kijk dan gerust op onze site www.qumedia.nl.
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Marketing, Media, Economie
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google