Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
Geen artikelen gevonden die voldoen aan uw zoekopdracht.
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   CBS-cijfers over december jl.
Woonbranche sluit 2022 goed af
Ondanks berichten in de media dat segmenten van de woonbranche ‘in mineur’ zouden zijn, omdat een eind is gekomen aan de spectaculaire groei in de coronajaren, hebben huishoudens in december jl. bijna 10 procent meer besteed dan een jaar eerder, zo blijkt uit CBS-cijfers. Wel werd bezuinigd op het verbruik van energie, maar er werd meer besteed aan duurzame goederen dan in december 2021.
Lees verder ...
 
 
10 Stappen om de recessie te lijf te gaan
In deze onzekere tijden is het belangrijk om je marketing-euro zo effectief mogelijk te besteden. Door goed je opties naast elkaar te zetten en hier met een gezond stel hersens naar te kijken kom je al heel ver. Qumedia biedt u hieronder een aantal tips en verstandige suggesties die u kunnen helpen uw marketingbudget verantwoord in te zetten. Met die tips helpen wij u de recessie door.
Lees verder ...
 
BrancheBarometer Structuuronderzoeken verschenen
Qudata brengt markten in kaart
Deze maand zijn voor het eerst de BrancheBarometer Structuuronderzoeken verschenen. Qudata peilt maandelijks hoe het er voorstaat in de keuken- en badkamerbranche, de doe-het-zelfmark en de zonweringsector. In de vier structuuronderzoeken wordt per branche ingezoomd op de cijfers van de laatste twee jaar.
Lees verder ...
 
Nieuwe omstandigheden vereisen nieuwe marketingtechnieken
Na de jaren van voorspoed in ons land waarbij onze omzetten soms met twee cijfers vóór de komma stegen, gaan we waarschijnlijk een nieuwe cyclus tegemoet waarin het realiseren van groei wat minder makkelijk zal gaan. Ervaringen uit het verleden tonen aan, dat zowel de groei als de daling van de economie in ons land gematigder is dan bij voorbeeld de Verenigde Staten. Niet in de laatste plaats wordt dat veroorzaakt door het relatief hoge percentage 'overdrachtsinkomens' en inkomens uit onderwijs, zorg en andere overheid.
Lees verder ...
 
Abonnees waarderen onafhankelijkheid redactie
Qumedia investeert in kwaliteit
Qumedia heeft het afgelopen jaar nadrukkelijk geïnvesteerd in de kwaliteit van de redactie van haar vakbladen. "We gaan meer aan onderzoek en research doen", zegt uitgever Arnold Jansen. "We willen de abonnees nog beter berichten en relevante informatie geven waar zij in de bedrijfsvoering verder mee kunnen."
Lees verder ...
 
HOI maakt oplages betrouwbaar
De vak- en consumentenbladen van Qumedia zijn allemaal aangesloten bij de HOI, het Instituut voor Media Auditing. De HOI is een onafhankelijke organisatie met als doel het publiceren van betrouwbare, onderling vergelijkbare en overzichtelijke oplagecijfers of andere verspreidingsdata van in Nederland verschijnende media.
Lees verder ...
 
Uitreiking Marketing Awards op 12 januari
De uitreiking van de Marketing Awards van Qudata en Qumedia vindt traditiegetrouw weer plaats tijdens onze Nieuwjaarsbijeenkomst. Evenals de voorgaande jaren vindt deze weer plaats bij Huis de Voorst in Eefde. Noteert u alvast maandagmiddag 12 januari in uw agenda! Op dit moment zijn we volop bezig met de invulling van het programma van die dag. Meer daarover leest u binnenkort in onze vakbladen. <br>
Lees verder ...
 
KIM uitgegroeid tot maandblad
Keuken & -Interieur Magazine verschijnt dit jaar elf keer in plaats van tien. Deze frequentieverhoging is tot nu toe goed bevallen. Op deze manier kunnen we nog actueler op het nieuws inspringen. Daarmee is het vakblad KIM uitgegroeid tot een echt maandblad. Ook volgend jaar zal het blad weer elf keer uitkomen.
Lees verder ...
 
Projectmagazine over keukens en sanitair
Volgend jaar verschijnt [KSF] vier keer. De thema's van Keuken en Sanitair Facilities zijn grootkeukens, aangepast wonen en domotica, ergonomie en service voor senioren. [KSF] richt zich op utiliteit en instellingen en wordt verspreid onder de facilitymanagers, inkopers, projectmanagers, gebouwbeheerders- en eigenaren en exploitanten. Zij investeren fors in keukens en sanitair. Denk bijvoorbeeld aan banken, scholen, kantoren, verpleeg- en verzorgingstehuizen, ziekenhuizen, penitentiaire inrichtingen en vakantiehuizen. Het special interestblad [KSF] gaat over 'keukens en sanitair met uitleg' en slaat een brug naar deze groeimarkt.<br>
Lees verder ...
 
KIM & STS stevige marktleiders
KIM (Keuken & -Interieur Magazine) en STS (Sanitair & Tegel Specialist) zijn ook in 2008 de meeste gelezen vakbladen in de keuken- en badkamerbranche. Dit blijkt uit het onafhankelijke Marketingrapport keuken-, sanitair en tegelmarkt 'Samen maar toch zelfstandig', dat Van Es Marketing Services in september presenteert.
Lees verder ...
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende
Vertaal via Google