Bereik 1,5 miljoen consumenten via 'Thuis Magazine
 
Consumenten die recent een nieuwe woning hebben gekocht of actief zoeken naar een nieuw huis vormen misschien wel de belangrijkste doelgroep voor fabrikanten en detaillisten in de woonbranches. Sinds kort verzorgt Qumedia de advertentieverkoop voor 'Thuis Magazine, een glossy lifestyle magazine dat wordt verspreid onder 100.000 huiseigenaren en via makelaars. Daarmee bieden we naast de drie Studio's van Qumedia, een uitgelezen medium om direct met de consument te communiceren.
 
Het leesbereik van 'Thuis Magazine bedraagt meer dan 1,5 miljoen consumenten per editie. De lezers zijn geïnteresseerd in trends en nieuwe producten in de keuken, badkamer, woonkamer en andere vertrekken in huis. Het magazine verschijnt vier keer per jaar. De abonnees van het magazine zijn voor de woonbranches bijzonder interessant omdat ze continu op zoek zijn naar manieren om hun woning te verfraaien. Met een eigen huis ben je immers altijd bezig. Of het nu in de keuken of badkamer is of dat het gaat om een nieuwe zonwering boven het terras. Via 'Thuis Magazine brengt u uw noviteiten direct onder de aandacht van deze doelgroep. Informeer bij een van onze accountmanagers naar de mogelijkheden.
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Marketing, Media, Economie
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google