"Consument zoekt ook vloeren bij keukenvakzaak"
 
Harold Witjes van Trend Consultancy:
De consument heeft in toenemende mate behoefte aan een -one stop shopping- totaalwoonconcept. Hij is daarbij ook graag bereid om een vloer te kopen bij een betrouwbare keukenvakzaak. Dat is het uitgangspunt van Harold Witjes van Trend Consultancy.
 
Een vereiste is volgens hem daarbij echter wel, dat de consument bij beide segmenten binnen de showroom, zowel bij keukens als bij vloeren, dezelfde performance aantreft. "De consument straft je als het ware af, wanneer je het niet professioneel doet. Hij zoekt de juiste identiteit en raakvlakken bij het betreffende bedrijf en diens verkoper." Juist om dat conceptmatig goed neer te zetten, introduceert Trend Consultancy een concept voor de verkoop van houten vloeren binnen keukenzaken. Een ontwikkeling die bovendien perfect past binnen de trend van woonmarkten die naar elkaar toegroeien. "Het gaat daarbij om een volledig concept, want niemand zit te wachten op een schapje met vloerpanelen in de showroom. Het concept wordt uitgebreid ondersteund met training en advies." Dat laatste is voor Harold Witjes een vanzelfsprekendheid, aangezien hij in de afgelopen jaren zijn sporen verdiend heeft op gebied van concepten en adviezen voor vloeren binnen het assortiment van woningspeciaalzaken. Sinds 2001 hield hij zich, vanuit zijn praktijkervaring bezig met consultancy, trainingen etc. op dat gebied. "Om vloeren binnen keukenspeciaalzaken te verkopen kunnen we een intensieve samenwerking aanbieden. Daardoor kunnen we samen met de consument meedenken in het aanschaffen van keukens en vloeren binnen zijn woninginrichting."
Voor info: info@trendconsult.nl
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2006 - december | Pagina(s) 39
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken