Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Comprex flagship store in Amsterdam
Sinds december heeft het Italiaanse keukenmerk Comprex een flagship store aan de Buitenveldertselaan te Amsterdam. De officiële opening vindt plaats opmaandag 28 februari. “De flagship store onders...
Lees verder ...
 
2,6% Meer zelfstandige vakmannen in de bouw dan vorig jaar
Het aantal zelfstandige vakmannen in Nederland is in 2010 met 2,6% gestegen ten opzichte van 2009. Dat blijkt uit onderzoek van de website www.biedplaats.nl onder alle 440 Nederlandse gemeenten, in 9 geselecteerde categorieën uit het handelsregister. In 340 van de 440 gemeenten in Nederland is het aantal vakmannen in 2010 toegenomen.
Lees verder ...
 
Groothandels gaan samen, Fixet naar DGN Retail
Reesink en Ter Hoeven Groep kiezen de aanval
Koninklijke Reesink en de Ter Hoeven Groep gaan hun groothandelsactiviteiten voor de Doe Het Zelf-markt bundelen in de joint venture THR B.V. Tegelijkertijd gaat Reesink's Fixet-formule over naar DGN retail. THR wordt een voorkeursgroothandel voor DGN. Fixet blijft gewoon bestaan als zelfstandige formule en krijgt zelfs een prominente rol binnen DGN.<br>
Lees verder ...
 
Consument heeft meer vertrouwen
De stemming onder consumenten verbeterde in januari flink. Dit kwam door een sterke toename van het vertrouwen in het economisch klimaat. De indicator van het consumentenvertrouwen steeg met 6 punten ...
Lees verder ...
 
Bouwsector krabbelt langzaam op
De bouwsector lijkt over z'n dieptepunt heen. Het EIB (Economisch Instituut voor de Bouw) verwacht dat de totale bouwproductie dit jaar met een procent zal groeien ten opzichte van 2010, zo meldt het instituut in haar rapport 'Verwachtingen bouwproductie en werkgelegenheid 2011'. De afgelopen twee jaar werd er nog een totaal productieverlies van vijftien procent geleden.
Lees verder ...
 
KlusPro geeft het woord aan de zzp'er
Met ingang van de volgende uitgave van KlusPro laat de redactie de zzp'er zelf aan het woord. Over het vak, de economie, de brancheorganisaties en de overheidsmaatregelen. Over alles wat de zzp'er bezighoudt en bezielt.
Lees verder ...
 
Woningverkopen gestegen, prijsdaling blijft gelijk
Er zijn in november 2010 1,1 procent meer woningen verkocht dan in november 2009. Ten opzichte van oktober 2010 stijgt het aantal verkopen met 1,3 procent. De prijsdaling van verkochte bestaande woningen komt uit op 1,1 procent ten opzichte van een jaar eerder. De prijsdaling is even groot als in oktober. Dit blijkt uit de ontwikkeling van de prijsindex bestaande koopwoningen van het CBS en het Kadaster.
Lees verder ...
 
Maxeda: investeren, groeien en verkopen
Maxeda-topman Tony DeNunzio verwacht de resterende formulesvan het concern, onder meer de dhz-ketens Praxis en Formido, na twee jaar van de hand te doen. Dat meldt hij in het Financiële Dagblad. DeN...
Lees verder ...
 
Bouwprognoses 2010-2015:
Na-ijleffect van de recessie overheerst
Als gevolg van een na-ijleffect van de recessie nemen investeringen in de woning- en utiliteitsbouw af en bevindt de sector zich nog altijd in een neerwaarts aanpassingsproces. Volgend jaar komt de krimp in de bouw volgens TNO ten einde; de bodem is in zicht. De lange termijn brengt echter beperkt herstel. Banken kijken met een kritischer blik naar bouwprojecten en het wegwerken van het huidige overaanbod vergt tijd.
Lees verder ...
 
Column Marketing
Geen groei, geen glorie
De afgelopen twee jaar waren zwaar. Verschillende branches zijn onder druk komen te staan, ook diegene waar u dagelijks actief in bent. Maar al te graag wijzen we met zijn allen in de richting van de ...
Lees verder ...
 
Vorige | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken