Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
Zoektocht naar nieuwe vestiging vraagt gedegen analyse
'Locatie moet passen bij karakter van je bedrijf'
De 'p' van 'plaats' is binnen de marketingmix misschien wel de belangrijkste sleutel tot succesvol zaken doen. Een winkel kan immers nog zo mooi ingericht zijn met de allerbeste producten; als geen klant je weet te vinden, wordt verkopen al snel een probleem. Maar wat is dan de ideale locatie voor een zonweringbedrijf? En welke valkuilen zijn er op de weg naar een nieuwe winkel? Zonvak Magazine vroeg detaillisten naar hun ervaringen en schetst recente vestigingsontwikkelingen.
Lees verder ...
 
Nominatie 'Zonvakker van het Jaar' van start

Lees verder ...
 
Schulte Zonwering wordt WindowWorks
Schulte Zonwering is overgenomen door Facadis Geveltechniek. Het bedrijf uit Oldenzaal opereert voortaan onder de naam WindowWorks Kozijnen Zonwering. Dezelfde personeelsleden blijven de klanten te wo...
Lees verder ...
 
Winkel moet wel webshop openen
Het hele assortiment moet op internet. De combinatie van gewone winkel en webshop is onontbeerlijk geworden, stelt de Raad Nederlandse Detailhandel (RND). Winkels die nog geen of geen deugdelijke digi...
Lees verder ...
 
Klanten oriënteren zich steeds minder vaak via zoekmachines
Stijgende populariteit internet niet van invloed op de winkelverkoop<br>
Consumenten krijgen steeds meer vertrouwen in het aanschaffen van producten via internet. Uit onderzoek blijkt dat het aantal online shoppers in 2007 wederom is toegenomen, maar dat de stijgende populariteit van internet geen invloed heeft op de winkelverkoop. Daarbij valt vooral op dat websites van winkels populairder worden onder de consumenten en de stijging van het gemiddelde uitgegeven bedrag verdubbelde ten opzichte van 2006.
Lees verder ...
 
Belastingdienst en woonbranche sluiten convenant<br>
Directeur-generaal van de Belastingdienst, mevrouw Jenny Thunnissen, ondertekende op woensdag 14 mei een convenant samen met de voorzitter van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW), de heer Jaap Koster.
Lees verder ...
 
Kwartaalrapportage Rabobank over Nederlandse huizenmarkt:
Prijzen huizen blijven stijgen
De prijzen van koopwoningen blijven op jaarbasis stijgen, waarbij de duurdere woningen sneller in prijs stijgen dan goedkopere woningen. Het aantal verkooptransacties daalt al zeven kwartalen. Dat is slecht voor de dynamiek en de doorstroming op de huizenmarkt. Tegelijkertijd neemt het woningaanbod toe, wat de mismatch op de Nederlandse koopwoningmarkt zichtbaar maakt.
Lees verder ...
 
Kwartaalcijfers CBW tonen kwetsbare wonenbranche
Meubelzaken grote verliezers
Ondanks de paasdagen en een extra schrikkeldag kende de wonenbranche het eerste kwartaal van dit jaar wederom een omzetdaling. Het kwartaalcijfer eindigde op - 1,9 procent, zo blijkt uit onderzoek van de CBW.
Lees verder ...
 
10 procent omzetgroei Decorette over 2007
Decorette draaide het afgelopen jaar prima. De winkelketen realiseerde in 2007 een omzetgroei van 10 procent. Voor dit jaar wordt eenzelfde groei van de omzet verwacht. Deze groei zal onder meer komen...
Lees verder ...
 
Tien vragen aan... Heidi en Teunis Wind van A5 Deco Zwolle
'Als ze weten wat je biedt, komen ze vanzelf terug'
Heidi en Teunis Wind openden dit voorjaar hun eigen zonweringzaak. In het centrum van Zwolle bestieren zij A5 Deco Zwolle. 'Een bewuste keus om tegen de rand van het winkelcentrum te beginnen. We zijn nieuw, mensen moeten ons leren kennen. Dan helpt het dat veel mensen langs onze winkel lopen', zegt Heidi Wind.
Lees verder ...
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Update coronavirus 20 maart
Sanitairwinkel kiest advies op afstand
De Nederlandse showrooms van Sanitairwinkel zijn nog geopend, maar voor de face-to-face adviesgesprekken is de keten overgeschakeld naar advies op afstand : een telefonisch consult waarbij klanten al hun vragen over hun nieuwe badkamer kunnen stellen.
Lees verder ...
 
 
   Update coronavirus 20 maart
Hornbach blijft open met extra maatregelen
De Hornbach bouwmarkten blijven open, maar de veiligheidsmaatregelen zijn verscherpt. Bovendien sluit de bouwmarktketen deze zondag eenmalig zijn deuren, om medewerkers rust te gunnen en de vestigingen verder op orde te brengen, onder meer door het plaatsen van schermen bij de kassa.
Lees verder ...
 
 
   Gratis dagelijkse nieuwsbrief
Natuurlijk wilt u als ondernemer in deze onzekere tijden op de hoogte blijven van alles wat er speelt in uw branche, op het gebied van de economie en bij uw collega’s. Neem daarom nu een gratis (!) ...
Lees verder ...
 
 
   Communicatie bij productimplementatie
Bij de introductie van een nieuw product kan er veel misgaan onderweg. Bedrijven zijn redelijk blind voor hun eigen valkuilen. Zorg als ondernemer vooral dat je strategie bij de implementatie van een ...
Lees verder ...
 
 
   Winkelstraat-problemen nemen toe
In de eerste helft van dit jaar liep de leegstand van Nederlandse winkelpanden op: van 6,7 procent van het aantal panden begin naar 7,0 procent. Het aantal leegstaande panden steeg daarmee van 14.775 ...
Lees verder ...
 
 
   Future-proof
Digitalisering en maatschappelijke veranderingen hebben een impact op merkbeleving en marktwaarde. We hebben de komende jaren te maken met een vijftal digitale ontwikkelingen die bepalend zijn voor de...
Lees verder ...
 
 
   De vijf beste excuses...
Het komende decennium wordt de gouden eeuw van de consument. De verandering van de consumentenvraag, gecombineerd met technologische innovaties, zal fundamentele veranderingen blijven stimuleren, ook ...
Lees verder ...
 
 
Investeer in je medewerkers
Het zijn weer de donkere dagen in december, dus kerstdiner-tijd van de diverse gezelschappen: de biefstuk die geserveerd wordt is koud en ook nog eens behoorlijk taai. We hebben onderhand flinke trek ...
Lees verder ...
 
Doehetzelf-branche heeft nieuwe CAO
De Vereniging Winkelketens Doe-het-zelf-branche (VWDHZ) heeft met FNV en CNV Vakmensen een principeakkoord bereikt voor een nieuwe cao. Partijen hebben het bereikte akkoord aan hun achterbannen voorgelegd, die daarmee hebben ingestemd. De nieuwe cao geldt met terugwerkende kracht vanaf 1 mei 2017, looptijd is tot 1 mei 2020. <br> 
Lees verder ...
 
Ontstressen in 20 minuten
Last van werkstress? Met transcedente meditatie (TM) zou iedereen in slechts 20 minuten kunnen ontstressen. In zijn boek ‘De kracht van transedente meditatie’ legt Bob Roth in heldere stappen uit ...
Lees verder ...
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken