Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Karwei Management
Qudata start voorinschrijving:
Onderzoek Naamsbekendheid & Imago Tuinmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2012 aan een gerenommeerd tuinmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van tuingereedschap, tuinmeubilair en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Nederlander houdt van tuinieren
Driekwart van de Nederlandse consumenten vindt tuinieren leuk, vooral omdat men dan lekker buiten bezig is. Eén op de drie zegt het gezellig te vinden om samen in de tuin te werken. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses onder 500 consumenten.
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek tuin aanleggen & inrichten:
Aankoopgedrag tuinconsumenten
Waar letten consumenten op bij aankoop van allerlei tuinartikelen? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als retailer in of leverancier van tuinartikelen wellicht mee worstelt.
<br>
Intratuin & Praxis bekendste tuinwinkels
Intratuin en Praxis zijn de bekendste tuinzaken in Nederland. De combinatie Welkoop/Boerenbond verleent de beste service van alle tuinwinkels. Dit blijkt uit recent onderzoek onder ruim 500 consumenten door Qudata Markt- en Trendanalyses.
Producenten tuingereedschappen reageren op onderzoek Qudata
'Blijven werken aan kwaliteit en imago'
Qudata Markt- en Trendanalyses heeft recent een onderzoek onder consumenten gehouden naar naamsbekendheid, imago en positionering van tuingereedschappen. Karwei Management vroeg enkele fabrikanten van tuingereedschap naar hun mening en ervaring op dit vlak.
Welkoop/Boerenbod wint ING Retail Jaarprijs categorie Tuin & Dier
Welkoop/Boerenbond heeft de ING retail Jaarprijs in de categorie Tuin & Dier in de wacht gesleept. Als categoriewinnaar maakt AgriRetail nog kans op de hoofdprijs: de Publieksprijs 'Beste Winkelketen van Nederland. Op 10 november wordt tijdens een spectaculair deze 'overall prijs' uitgereikt.
Bestedingen tuinartikelen in 2009 4,2 miljard
De Nederlandse bestedingen aan tuinartikelen zijn in 2009 uitgekomen op bijna 4,2 miljard euro. Vergeleken met 2008 is dat een toename met 2 miljoen euro. Dat blijkt uit het bestedingsonderzoek van GfK Panel Services.<br>
Rard (E.J.) Metz is de nieuwe directeur van brancheorganisatie Tuinbranche Nederland. Hij volgt per 1 juni 2010 de huidige directeur Han de Groot op die heeft aangegeven na ruim 3,5 jaar toe te zijn a...
Rapport Trends in Buitenleven
Begin dit jaar heeft onderzoeksbureau Qudata een onderzoek uitgevoerd naar de trends binnen het assortiment ?Buitenleven?. Ondernemers uit de verschillende wonenbranches hebben aangegeven welke trends...
Talen Tools neemt AVR over
Talen Tools uit Staphorst heeft per 1 januari jl. de Belgische branchegenoot AVR Tools uit Roeselaare over. Met deze overname versterken beide bedrijven hun marktpositie en worden synergievoordelen be...
Vorige |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
Volgende
Gevonden in onze andere uitgaven
|
1 |