Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Uitgebreid zoeken
U kunt binnen ons archief individueel zoeken op trefwoord(en), exacte woordcombinatie, rubriek, categorie en periode of een combinatie hiervan. Tevens is het mogelijk te zoeken in koppen, inleidingen of berichten.
 
Standaard zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
Zoeken op exacte woordcombinatie
Zoeken in
Periode
Rubriek
 
 

 
 
| 1 | 2 | 3 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Keukenstudio van Vliet
Elke klant als koning behandelen
Al vijftig jaar lang is Louis van Vliet actief in de keukenbranche en van die halve eeuw is hij inmiddels alweer bijna 35 jaar eigenaar van zijn eigen bedrijf: Keukenstudio Van Vliet. In 1990 openden Louis en echtgenote Charlot hun fraaie keukenbedrijf op de bovenverdieping van de bekende interieurzaak POT in het stadje Axel. KIM• zocht de ondernemer en zijn dochter Fabiënne Van Vliet op in Zeeuws-Vlaanderen en sprak met hen over mooie momenten en turbulente tijden in het familiebedrijf.
Lees verder ...
 
 
   Küchen-Dump opent vestiging in Terneuzen
Keukenspecialist Küchen-Dump opende begin april zijn nieuwste vestiging in Terneuzen. Daarmee komt de formule landelijk inmiddels op elf vestigingen. De zaak in Terneuzen is eigendom van franchisenemers Arno en Annemarie Fridt, het echtpaar dat op dezelfde locatie ook sanitairwinkel Sani-Dump heeft.
Lees verder ...
 
 
   10 Vragen aan…
Hoe goed kunt u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van de keukens zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door: Christian Borsboom (48), algemeen directeur Steel Benelux.
Lees verder ...
 
 
   Keukentrends (3): keukenmerken
Grootste spontane bekendheid voor Bruynzeel
Uit het recente onderzoek onder 1.250 kopers van keukens blijkt dat het ‘merk’ Ikea inmiddels het meest bekend is. Spontaan wordt echter een oud en vertrouwd Nederlands merk als Bruynzeel het vaakst genoemd. In dit artikel onderzoeken we hoe goed consumenten keukenmerken kennen en waar ze die kennis vandaag hebben.
Lees verder ...
 
 
   Loslaten…
Kaapstad, eind februari, We zijn met de rest van ons gezin op de tweede stop van The Ocenrace, die mijn dochter zeilt als enige Nederlander. Dé zeilrace om de wereld die een half jaar duurt. De volge...
Lees verder ...
 
 
   Keukentrends (2):
Meer keukens verkocht via internet
Het belang van internet is de afgelopen jaren belangrijker geworden bij de customer journey naar de aankoop van een keuken of een onderdeel van een keuken. Speciaalzaken zijn nog wel steeds het belangrijkste aankoopkanaal. In dit artikel een kijkje in hoe de consument zich informeert en oriënteert.
Lees verder ...
 
 
   Grando hoofdsponsor Peakz Rekre Sport 1
Grando Keukens & Badkamers is deze wintercompetitie de nieuwe hoofdsponsor van Peakz Padel Rekre Sport 1. “We zijn verheugd dat we deze samenwerking aan kunnen gaan. Grando gelooft in sporten en wil...
Lees verder ...
 
 
   Downline Infinity wint German Design Award
Berbel ontvangt opnieuw een onderscheiding voor haar nieuwste Downline Infinity inductiekookplaat met geïntegreerde afzuiging: de German Design Award 2023. In de categorie Excellent Product Design - ...
Lees verder ...
 
 
   Hello Kitchen, de jongste formule van DMG
“We begeleiden franchisenemers van medewerker naar ondernemer”
In alle opzichten is Hello Kitchen de jongste formule van De Mandemakers Groep. Qua leeftijd, qua uitstraling en eigenlijk ook qua doelgroep, al is dat laatste niet per se een voorwaarde: iedereen is welkom bij Hello Kitchen, maar, zo geeft Olaf Holtkamp, commercieel verantwoordelijk voor de formule, aan: “Met de sfeer richten we ons op de wat jongere consument, die net op zichzelf gaat wonen, de starters in de markt. Maar omdat we gekozen hebben voor een heel open en transparant prijsbeleid, trekt Hello Kitchen ook veel consumenten die op een eenvoudige en prettige manier een keukenwinkel willen bezoeken.”
Lees verder ...
 
 
   Enrico en Henk Bovee:
“Betrouwbaarheid en laagdrempeligheid zijn onze kracht”
KIM• blaast dit jaar 40 kaarsjes uit. Natuurlijk zijn we niet de enige met zoveel jaren ervaring in de branche. Daarom brengen we in ons jubileumjaar voor elke editie een bezoek aan een mede-jubilaris, om met hem of haar een blik terug in de tijd te werpen. In deze aflevering: Henk en Enrico Bovee van Bovee Keukens en Badkamers uit Horst. Vorig jaar bestond het bedrijf maar liefst 50 jaar. Vanwege corona werd dit vorig jaar niet gevierd, maar werd wel de complete showroom onder handen genomen. Regen genoeg om vader en zoon Bovee een jaar na het jubileum op te zoeken.
Lees verder ...
 
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken