Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
Qudata-bijeenkomst op maandag 23 augustus:
Webshops in Woonretail (in herhaling)
Op maandag 28 augustus organiseert Qudata in samenwerking met de vakbladen Keuken & -Interieur Magazine, Sanitair & Tegel Specialist, Karwei Management en Zonvak Magazine opnieuw een bijeenkomst over 'Webshops in Woonretail'. Tijdens die middag wordt er een overzicht gegeven van de recente ontwikkelingen op het gebied van webshops.
Lees verder ...
 
Qudata-bijeenkomst op maandag 23 augustus:
Webshops in Woonretail (in herhaling)
Op maandag 23 augustus organiseert Qudata in samenwerking met de vakbladen Keuken & -Interieur Magazine, Sanitair & Tegel Specialist, Karwei Management en Zonvak Magazine opnieuw een bijeenkomst over 'Webshops in Woonretail'. Tijdens die middag wordt er een overzicht gegeven van de recente ontwikkelingen op het gebied van webshops.
Lees verder ...
 
Qumedia.tv
Wijnand Jongen (Thuiswinkel.org) over 'dual pricing':
Wijnand Jongen, directeur van Thuiswinkel.org (branche-organisatie webshops), verbaast zich enigszins over het twee-prijzenbeleid van diverse leveranciers en fabrikanten. Volgens hem is het van tijdelijke aard...
Lees verder ...
 
Qumedia.tv
Wijnand Jongen (Thuiswinkel.org) over webshops in de wonenbranche:
Wat voor een impact heeft de verkoop van woonartikelen via internet op de branche? Wijnand Jongen, directeur van Thuiswinkel.org (branche-organisatie webshops), geeft kort zijn visie...
Lees verder ...
 
Qumedia.tv
Wijnand Jongen (Thuiswinkel.org) over webshops in de toekomst:
Wat zal in grote lijnen de ontwikkeling worden van de webshops? Wijnand Jongen, directeur van Thuiswinkel.org (branche-organisatie webshops), geeft kort zijn visie...
Lees verder ...
 
Qudata-bijeenkomst op 7 juni jl.:
Webshops: bedreiging of kans?
Op maandag 7 juni organiseerde onderzoeksbureau Qudata een bijeenkomst over de opkomst van webshops in de wonenbranche. Derk-Jan Rouwenhorst gaf deze middag een overzicht van ontwikkelingen op het gebied van internet, social media en webshops. Het tweede deel van de presentatie handelde over de impact van de opkomst van webshops in de wonenbranche. Een kort foto-impressie...
Lees verder ...
 
Omzet thuiswinkel stijgt met 19 procent
Over de eerste zes maanden 2009 is de omzet aan online consumentenbestedingen 19 procent toegenomen tot 2,7 miljard euro. De groei, die ondanks de economische crisis tot stand is gekomen, wordt vooral veroorzaakt door een stijging in het aantal bestellingen.
Lees verder ...
 
Consumenten kopen meer online
Mensen kopen steeds vaker via internet. In de eerste negen maanden van dit jaar spendeerden consumenten 4,1 miljard euro online, 20 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar. Dat blijkt uit gegevens van Thuiswinkel.org.
Lees verder ...
 
Webwinkels blijven overeind in crisis
Terwijl veel traditionele fysieke retailers kampen met de gevolgen van de economische crisis, blijven webwinkeliers goede resultaten boeken. In de eerste helft van 2009 zetten zij 19 procent meer om dan in het eerste half jaar van 2008, nog vóór de crisis. Dat meldt vakblad voor webwinkeliers Twinkle.
Lees verder ...
 
Webwinkels van fysieke formules verkopen meer
Consumenten zijn eerder geneigd om producten te kopen van webwinkels die verbonden zijn aan fysieke winkelketens dan van webshops waarmee zij nog geen band hebben. Betrouwbaarheid speelt een belangrij...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Fetim Professional lanceert nieuwe website
Fetim Professional heeft haar nieuwe website www.GevelNet.nl gelanceerd. Deze website vervangt de website www.FrontAndFronts.nl. GevelNet biedt een compleet programma duurzame gevelbekleding met een o...
Lees verder ...
 
PostNL opent pakketpunten bij Gamma en Karwei
Vanaf begin januari heeft iedere bouwmarkt van Gamma en Karwei in Nederland een pakketpunt van PostNL. Consumenten kunnen online aankopen van diverse webshops bij Gamma en Karwei laten bezorgen. Dit i...
Lees verder ...
 
Stukadoor het vaakst gezocht op Marktplaats in 2013
In 2013 is op Marktplaats het vaakst gezocht naar een stukadoor, gevolgd door schilder en timmerman. Dit blijkt uit het jaaroverzicht van het online handelsplatform.
Lees verder ...
 
Handig.nl in andere handen
Sinds 1 januari 2014 heeft de bekende dhz-website Handig.nl een nieuwe eigenaar, Webdust bv, een nieuwe onderneming van het Belgische IT bedrijf Clubit. Zij neemt de bedrijfs-, domeinnaam en alle bedr...
Lees verder ...
 
Brink Service App
Met een app waarmee zowel klanten als installateurs hun voordeel kunnen doen, zet Brink Climate Systems de volgende stap naar een hoger serviceniveau. Meer service op maat en direct beschikbaar. De Br...
Lees verder ...
 
Bosch Toolbox app
De Bosch Toolbox app heeft al meer dan 1,8 miljoen downloads. Hiermee is het een van de meest succesvolle toepassingen voor vaklui wereldwijd. Bosch heeft de app volgens de wensen van de doelgroep ont...
Lees verder ...
 
Duiven Klushoofdstad 2013 van Nederland
Duiven is dé Klushoofdstad van Nederland. Dat blijkt uit een analyse van Marktplaats Diensten en Vakmensen van de klusactiviteiten in Nederlandse gemeenten. Met meer dan 330 geplaatste klussen op 26.500 inwoners, is de gemeente Duiven de plaats in Nederland waar het drukst wordt geklust.
Lees verder ...
 
DMG zet in op beleving, online en klantcontact
"Er is absoluut toekomst voor de specialist"
Om te spreken van een enorme koerswijziging is wat overdreven. Maar DMG, franchiseformule voor Deco Home en Verf & Wand, heeft begin dit jaar wel nadrukkelijk ingezet op meer beleving, entertainment en goed gastheerschap in z'n 190 winkels. En natuurlijk op vak- en productkennis, goed advies en de combinatie van de fysieke winkel en vindbaarheid op het web. 'Dan is er voor een speciaalzaak absoluut toekomst', zegt DMG-directeur Frank van der Linden.
Lees verder ...
 
Pelgrim-dealer profiteert van Bol.com Plaza
Kijken op internet, levering door de winkel
De consument die zijn Pelgrim-apparatuur bestelt via de website van Bol.com, wordt vervolgens beleverd door de keukenretailer. Het is als het ware het tegenovergestelde van ‘showrooming’, waarover we in deze KIM-editie schreven. Het is voortaan: ‘Kijken en op internet en levering door de winkel’.
Lees verder ...
 
Brancheorganisatie hekelt oneerlijke verkoop
Webshops die zonder toestemming op industrieterreinen goederen fysiek aan consumenten verkopen. Een doorn in het oog van Detailhandel Nederland. 'Juist in deze economische situatie moet meer dan ooit sprake zijn van een eerlijk speelveld. De markt moet zijn werk doen, maar overheden moeten oneerlijke concurrentie tegengaan en de regels handhaven', aldus Jildau Schuilenburg, secretaris Vestigingszaken.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken