Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
Online consumentenbestedingen stijgen in twee jaar met 71 procent
De Nederlandse online consumentenbestedingen zijn in de afgelopen twee jaar toegenomen met 71 procent. In 2008 spendeerden Nederlanders 4,8 miljard euro online en vorig jaar liep dat op naar 8,2 miljard euro. Ook de verkoop van woonartikelen via internet stijgt de laatste jaren sterk: wilt u hier meer over weten. Bezoek dan op maandag 6 juni aanstaande de bijeenkomst 'Webshops in woonretail'.
Lees verder ...
 
Er zijn nog een paar plaatsen vrij!
Seminar over social media
Op maandag 18 april aanstaande organiseert Qudata een seminars over social media. Jeroen Bertrams, specialist op het gebied van online marketing, besteedt tijdens deze bijeenkomst ruimschoots aandacht aan de basisbeginselen van social media. Meld u aan via de webshop, er zijn nog een paar plaatsen vrij!
Lees verder ...
 
Qudata organiseert in het voorjaar drie seminars:
Online marketing, social media en zoekmachine optimalisatie
Qudata organiseert dit voorjaar drie seminars over online marketing. Jeroen Bertrams, specialist op het gebied van online marketing, besteedt tijdens de bijeenkomsten ruimschoots aandacht aan de basisbeginselen van online marketing, social media en zoekmachine optimalisatie. Voor de seminars kunt u zich nu al inschrijven via de webshop
Lees verder ...
 
Wehkamp.nl en Beter Bed bundelen krachten
Wehkamp.nl en Beter Bed gaan samenwerken op strategisch niveau. Wehkamp.nl neemt het gehele kernassortiment van Beter Bed in haar online winkel op. Dit omvat onder meer de merken Alpin+, Pullman, M line en K(a)rlsson. De logistiek van de producten naar de klanten toe wordt door Beter Bed zelf verzorgd.
Lees verder ...
 
Euretco Wonen gaat in zee met Meubeltrack.nl
Euretco Wonen is een samenwerkingsverband aangegaan met Meubeltrack.nl. Dit platform helpt meubelondernemingen beter te bewegen in een veranderende markt. Het legt de essentie op het direct leverbare aanbod en daar zijn de meeste op internet surfende meubelklanten op uit.
Lees verder ...
 
Jeroen Bertrams over online marketing
's Middag gaf Jeroen Bertrams tijdens het Woon Trend Event een presentatie over online marketing. Hij gaf de aanwezigen tips over hoe zij de consument via internet kunnen bereiken. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat een website bovenaan in de ranking van Google staat, hoe effectief is bannering en hoe zorg je ervoor dat een recalmeboodschap op internet goed opgepakt wordt?
Lees verder ...
 
Consument kiest vaak voor eerst gevonden website
Consumenten die zich online oriënteren op een product of dienst, kiezen uiteindelijk vaak voor de eerste website die ze bezoeken. Dit blijkt uit een vergelijkend onderzoek van WUA! over 85 studies di...
Lees verder ...
 
Flavourites Live
Webshopevent in het World Fashion center in Amsterdam. Meer informatie, zie www.flavourites.nl...
Lees verder ...
 
Bijeenkomst over webshops in Zutphen
De bijeenkomst over 'Webshops in Woonretail' op 23 augustus aanstaande wordt gehouden in Zutphen. Naar alle waarschijnlijkheid vindt de presentatie plaats in het bedrijfsgebouw van Qumedia, maar dat is afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Wanneer u zich aanmeldt voor de bijeenkomst, krijgt u tijdig bericht op welke locatie de bijeenkomst precies wordt gehouden. De locatie publiceren wij bovendien op de website.
Lees verder ...
 
Qumedia.tv
Webshops in Woonretail
Een korte videoregistratie van de Qudata-bijeenkomst op 7 juni jl. met als thema 'Webshop in Woonretail'. Een handout van alle slides is te bestellen via de webwinkel.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Werkspot.nl start in Italië
Eind 2012 is Ronald Egas aangesteld als CEO van Werkspot.nl om de markt in Nederland te veroveren en Werkspot.nl internationaal uit te rollen. Nu de sterke groei in Nederland standhoudt, is het moment aangebroken de stap te maken naar het buitenland. Het moederbedrijf HomeAdvisor is al actief in Engeland en Frankrijk, vandaar dat Italië is gekozen als eerste land.
Lees verder ...
 
Nieuwe website Coba
Coba afbouwproducten heeft de afgelopen maanden achter de schermen hard gewerkt aan het vernieuwen van haar website, www.coba.nl. Zo heeft de website nu een verbruikscalculator en een productadvieswijzer.
Lees verder ...
 
De Strikocem App
Via de nieuwe Strikocem App kan de gebruiker op een snelle manier tot het juiste Strikocem Advies komen. Het Strikocem assortiment is onderverdeeld in vier situaties: Classic, Classic-it, Strong en Re...
Lees verder ...
 
Wasco lanceert vernieuwde webshop
Wasco, de groothandel voor de installatiebranche, heeft haar website vernieuwd. Op www.wasco.nl is het voorraad- en bestelproces voor installatiebedrijven een stuk eenvoudiger geworden. Vanuit het assortiment van 450.000 producten kunnen gebruikers binnen drie klikken bestellen.
Lees verder ...
 
Inspiratiesite bmfabrics
bmfabrics lanceert een nieuwe inspiratiesite, www.jouwgordijn.be. Op deze website kan de consument spelen met verschillende gordijnen aan de hand van een interieurstijl, een stof, een confectiemethode...
Lees verder ...
 
Kopje koffie glazenwasser?
Als de vakman bij iemand een klus uitvoert, is hij beter af met de vrouw des huizes dan met haar vriend of man. Vrouwen geven vaker een vers bakje koffie met iets lekkers erbij dan mannen: 37 procent tegenover 28 procent. Dat blijkt uit onderzoek onder 1.142 Nederlanders in opdracht van Werkspot.nl.
Lees verder ...
 
Thuisin lanceert verf-shop.nl
Internet wordt bij Thuisin als middel gezien om potentiële klanten in contact te brengen met de lokale winkels. Met de lancering van verf-shop.nl ziet de surfende klant een uitgebreide site en vindt ...
Lees verder ...
 
Thuisin introduceert Digitale Verkoop Assistent
Het gebruik van internet is van grote invloed op het nieuwe winkelen. Consumenten bepalen vanuit hun luie stoel waar ze bepaalde artikelen gaan kopen en bovendien zijn ze steeds vaker goed geïnformeerd. Dit betekent ook een andere benadering van winkelpersoneel en verkopers. Zij moeten, nog meer dan vroeger, erg veel vakkennis hebben. Anderzijds neemt het aantal part-time medewerkers toe.
Lees verder ...
 
Nieuwe tool op warmteservice.nl
Warmteservice heeft een tool ontwikkeld om snel en gemakkelijk online een CV ketel en de daarbij behorende producten te bestellen. Eerder kon de klant bij het bestellen van een CV ketel kiezen uit een algemene lijst met toebehoren. Deze algemene lijst is nu gespecificeerd per CV ketel.
Lees verder ...
 
Facebook-actie Jongeneel
Jongeneel heeft momenteel een actie lopen op Facebook. Als je de Facebook-pagina van Jongeneel liket en klikt op ‘ doe mee’ maak je kans op een luxe Makita bouwradio BMR102....
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken