Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Klus Pro 
 
Klussers gaan massaal stemmen
Een grote meerderheid van de klussers gaat op 12 september naar de stembus, zo blijkt uit recent onderzoek onder ons KlusProPanel. Van de panelleden zegt in ieder geval meer dan negentig procent te zullen gaan stemmen.
Lees verder ...
 
'Ombudssite' voor zzp'er
De PvdA heeft een zogenaamde ombudssite voor zzp'ers gelanceerd. Zzp'ers kunnen op www.pvdzzp.nl terecht met vragen, suggesties en klachten richting de politiek. <br>
Lees verder ...
 
Bouwmaat start webshop
Bouwmaat is gestart met een webshop, daar zijn meer dan 12.000 artikelen verkrijgbaar. Ook is de site van de bouwmaterialengroothandel volledig vernieuwd. Hiermee is Bouwmaat, naar eigen zeggen, de ee...
Lees verder ...
 
Klussen.nl vernieuwd
De website Klussen.nl, waar klusbedrijven en aanbieders van klussen elkaar ontmoeten, is dit voorjaar helemaal vernieuwd. De website is allereerst technisch verbeterd. Daarnaast is het lidmaatschap voor klusbedrijven goedkoper geworden en is de wijze waarop vraag en aanbod elkaar vinden veranderd.
Lees verder ...
 
Debouwtwittert groeit snel
Het aantal bouwbedrijven en bouwers dat twittert groeit snel. De speciaal hiervoor door communicatiebureau DeJong&Verder in het leven geroepen website www.debouwtwittert.nl is in vorig najaar gestart met 200 twitteraars, nu zijn dat er al 500.
Lees verder ...
 
'EigenStijl Collectie' Wijzonol
Wijzonol heeft voor de particuliere markt een nieuw kleurenconcept ontwikkeld, de Eigen Stijl-collectie. Hiermee speelt de verfproducent in op de steeds grotere rol van internet bij het kiezen van nieuwe interieurkleuren.
Lees verder ...
 
Marktplaats Klussen voorziet in behoefte
Consument en zzp-er vinden elkaar <br>
Marktplaats kent sinds april 2011 de rubriek Marktplaats Klussen. Een speciale pagina waar consumenten klussen aanbieden en vakmensen vervolgens op kunnen reageren. Waar kortom vraag een aanbod op klusgebied samenkomen. Inmiddels zijn er ruim 83.000 klussen op Marktplaats aangeboden. <br>
Lees verder ...
 
HoutPlus-software naar Proteus Systems
Proteus Systems, ontwikkelaar van branchespecifieke softwareoplossingen, neemt het softwarepakket HoutPlus over van Mivon in Lichtenvoorde. HoutPlus is speciaal ontwikkeld voor handelsorganisaties in ...
Lees verder ...
 
Installateurs nog weinig op social media
Installateurs zetten nog altijd niet vaak social media in om klanten, zowel zakelijk als particulier, te bereiken. Van de E-installateurs gebruikt 72 procent geen online netwerken voor de particuliere markt. Van de W-installateurs is dat zelfs 81 procent. Voor de zakelijke markt gaat het om respectievelijk 79 en 76 procent. Dat meldt Bouwkennis, uitgever van marktinformatie over de bouw-, vastgoed- en installatiesector.<br>
Lees verder ...
 
Website met twitteraars in de bouw
Twitter in en over de bouw is sterk in opkomst. De nieuwe website www.debouwtwittert.nl, een initiatief van communicatiebureau DeJong&Verder, geeft overzicht wie er twittert over het bouwproces in de breedste zin van het woord. De lijst bevat tevens een sympathieke waardering over de mate van inhoudelijkheid, relevantie en conversatie.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Thuisin lanceert verf-shop.nl
Internet wordt bij Thuisin als middel gezien om potentiële klanten in contact te brengen met de lokale winkels. Met de lancering van verf-shop.nl ziet de surfende klant een uitgebreide site en vindt ...
Lees verder ...
 
Thuisin introduceert Digitale Verkoop Assistent
Het gebruik van internet is van grote invloed op het nieuwe winkelen. Consumenten bepalen vanuit hun luie stoel waar ze bepaalde artikelen gaan kopen en bovendien zijn ze steeds vaker goed geïnformeerd. Dit betekent ook een andere benadering van winkelpersoneel en verkopers. Zij moeten, nog meer dan vroeger, erg veel vakkennis hebben. Anderzijds neemt het aantal part-time medewerkers toe.
Lees verder ...
 
Fetim Professional lanceert nieuwe website
Fetim Professional heeft haar nieuwe website www.GevelNet.nl gelanceerd. Deze website vervangt de website www.FrontAndFronts.nl. GevelNet biedt een compleet programma duurzame gevelbekleding met een o...
Lees verder ...
 
PostNL opent pakketpunten bij Gamma en Karwei
Vanaf begin januari heeft iedere bouwmarkt van Gamma en Karwei in Nederland een pakketpunt van PostNL. Consumenten kunnen online aankopen van diverse webshops bij Gamma en Karwei laten bezorgen. Dit i...
Lees verder ...
 
Handig.nl in andere handen
Sinds 1 januari 2014 heeft de bekende dhz-website Handig.nl een nieuwe eigenaar, Webdust bv, een nieuwe onderneming van het Belgische IT bedrijf Clubit. Zij neemt de bedrijfs-, domeinnaam en alle bedr...
Lees verder ...
 
DMG zet in op beleving, online en klantcontact
"Er is absoluut toekomst voor de specialist"
Om te spreken van een enorme koerswijziging is wat overdreven. Maar DMG, franchiseformule voor Deco Home en Verf & Wand, heeft begin dit jaar wel nadrukkelijk ingezet op meer beleving, entertainment en goed gastheerschap in z'n 190 winkels. En natuurlijk op vak- en productkennis, goed advies en de combinatie van de fysieke winkel en vindbaarheid op het web. 'Dan is er voor een speciaalzaak absoluut toekomst', zegt DMG-directeur Frank van der Linden.
Lees verder ...
 
Pelgrim-dealer profiteert van Bol.com Plaza
Kijken op internet, levering door de winkel
De consument die zijn Pelgrim-apparatuur bestelt via de website van Bol.com, wordt vervolgens beleverd door de keukenretailer. Het is als het ware het tegenovergestelde van ‘showrooming’, waarover we in deze KIM-editie schreven. Het is voortaan: ‘Kijken en op internet en levering door de winkel’.
Lees verder ...
 
Brancheorganisatie hekelt oneerlijke verkoop
Webshops die zonder toestemming op industrieterreinen goederen fysiek aan consumenten verkopen. Een doorn in het oog van Detailhandel Nederland. 'Juist in deze economische situatie moet meer dan ooit sprake zijn van een eerlijk speelveld. De markt moet zijn werk doen, maar overheden moeten oneerlijke concurrentie tegengaan en de regels handhaven', aldus Jildau Schuilenburg, secretaris Vestigingszaken.
Lees verder ...
 
Outlet voor retailers bij Marktplaats
Marktplaats introduceert een outlet voor retailers om hun restpartijen aan te bieden. Dat maakt Kadir Özkan van Marktplaats Media op het congres ‘Whats going on in retail’ duidelijk aan RetailAct...
Lees verder ...
 
Bol.com opent woonwinkel
Tafellampen, dekbedovertrekken, sierkussens en eetkamerstoelen: vanaf nu zijn deze op dezelfde manier te bestellen bij bol.com als boeken, cosmetica en speelgoed. De woonwinkel is de derde speciaalzaak die bol.com dit jaar opent. In februari werden al een winkel met alles voor dieren en een winkel met alles voor tuinieren en klussen aan de verzameling speciaalzaken toegevoegd.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken