Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Klus Pro 
 
Een filmpje van je mooiste klus
De vernieuwde website van Sikkens biedt een nieuw podium voor de kwaliteitschilders van Nederland. Het online platform voor schilders die met Sikkens werken is uitgebreid met een video-overzicht van prestigieuze schilderprojecten. Schilders kunnen zelf filmpjes en foto's uploaden. Vooral bedoeld om collega-professionals te inspireren en hun trots te laten zien.
Lees verder ...
 
Meer productkenmerken op warmteservice.nl
Jaarlijks heeft warmteservice.nl meer dan 3 miljoen bezoekers. In 2011 is Warmteservice overgestapt naar een toonaangevend platform. Deze module brengt Warmteservice veel voordelen. Er staan momentee...
Lees verder ...
 
Beeld eigen bedrijf en omzet minder somber
KlusPro-barometers op slecht weer in 2012
Het is een understatement om te stellen dat 2012 geen al te best jaar is geweest voor de bouw- en klusbranche. De sombere stand van de vijf barometers van ons KlusPro-panel over 2012 bewijzen dat eens te meer. De barometers geven aan hoe de klussers in ons panel aankijken tegen de branche, de economie, de eigen onderneming en omzet en wat hun verwachting is voor de komende tijd.
Lees verder ...
 
Kostenbesparing voor schildersbedrijven
Sikkens Verkoop breidt in samenwerking met Bartels Datastore Automatisering verdere digitalisering van de papierstroom uit. Om aan verdergaande eisen met betrekking tot het ontvangen van facturen te v...
Lees verder ...
 
Nieuwe website Raab Karcher
Raab Karcher heeft haar website HYPERLINK "http://www.raabkarcher.nl" www.raabkarcher.nl grondig vernieuwd. De uitstraling is frisser en er zijn veel aanpassingen gedaan, waardoor de site toegankelijker is. Binnen maximaal twee klikken is de bezoeker bij alle relevante informatie, zo stelt de bouwmaterialenhandel.
Lees verder ...
 
Kluswebsite vernieuwd
Kluswebsite, het eerste digitale klusplatform in Nederland, is geheel vernieuwd. Op haar begin oktober gelanceerde nieuwe website zegt Kluswebsite de zaken anders aan te pakken dan andere klusplatformen. "De vakman staat in de spotlight, kwaliteit is direct inzichtelijk en er is altijd een bedrijf bij de klant in de buurt", aldus Kluswebsite.
Lees verder ...
 
Samenwerking Praxis en Werkspot
Bouwmarkt Praxis en kluswebsite Werkspot.nl zijn een samenwerking aangegaan. Klanten van Praxis die voor hun klus, of voor een deel daarvan, een vakman nodig hebben, worden via de site van Praxis direct naar de juiste pagina op Werkspot.nl doorgelinkt. Een extra service van Praxis voor haar klanten. Voor Werkspot een verbreding van de markt.
Lees verder ...
 
Weber app verkrijgbaar
Vanaf 6 september 2012 is de nieuwe Weber app gratis verkrijgbaar in de Nederlandse App Store. Hierdoor heeft de professionele verwerker direct toegang tot gedetailleerde productinformatie; zowel onderweg, bij de handel, als op de bouwplaats. De app biedt verder een aantal handige interactieve tools. Begin oktober is de app voor Android telefoons beschikbaar.
Lees verder ...
 
Onderzoek Qudata & Marktplaats:
Consument wil kundige en betrouwbare vakman
Vakmanschap, betrouwbaarheid en het leveren van kwaliteit blijken belangrijke criteria bij het inhuren van een vakman voor klussen aan huis. Daarnaast let de helft van de klusconsumenten, zeker in deze tijd, op de prijs. Dat blijkt uit een onderzoek dat Qudata in opdracht van Marktplaats Klussen heeft gehouden onder ruim 1.600 consumenten.
Lees verder ...
 
KlusPro-panel positiever gestemd
De leden van het KlusPro-panel zijn weer wat positiever over de markt, de economie en hun bedrijf. Met een score van 52.1 staat de Branchebarometer, de verwachting die de klussers hebben van de totale branche, net boven de neutrale score van 50. Ter vergelijking: in maart van dit jaar stond de Branchebarometer met 41.7 nog flink in de min.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
De aankoopreis, deel 1:
Inspiratie & oriëntatie
Hoe krijgt u de klant in de winkel? En hoe zorgt u ervoor dat die klant terugkomt en ook andere consumenten vertelt hoe goed u bent? Dat kan alleen wanneer u het gehele traject van inspiratie tot en met after sales goed beheerst. In een serie artikelen doorlopen wij de aankoopreis in fases. Deel 1: inspiratie & oriëntatie.
Lees verder ...
 
Lauwe zomer wordt een heet najaar
Zelfs Ikea verkoopt online
Ikea verkoopt eindelijk online. Het heeft even geduurd, maar het Zweedse concern durft het in Nederland aan de producten ook op de website aan te bieden. Het past in de ontwikkeling waarbij diverse retailers steeds meer diensten aanbieden die 'oorspronkelijk' buiten de formule vielen.
Lees verder ...
 
Vindbaar door onderscheidend vermogen
Claim je positie online
Het mag als bekend worden verondersteld dat inmiddels ruim driekwart van de consumenten zich op internet oriënteert op een woonproduct. Minder bekend is wellicht hoe die zoektocht online verloopt en wat de impact is op het totale aankoopproces. Vijf jaar onderzoek door Qudata legt dit online speelveld volledig bloot.
Lees verder ...
 
Outlet voor retailers bij Marktplaats
Marktplaats introduceert een outlet voor retailers om hun restpartijen aan te bieden. Dat maakt Kadir Özkan van Marktplaats Media op het congres ‘Whats going on in retail’ duidelijk aan RetailAct...
Lees verder ...
 
Aanbod & variatie op internet groeit
Woonconsument maakt keuze online
Driekwart van de consumenten start de zoektocht naar een woonproduct online. Ruim 80 procent gaat voor vragen toch liever (ook) naar de winkel. Nog wel... het aanbod en de variatie op het gebied van wonen op internet groeit snel en biedt de consument de mogelijkheid snel (online) een keuze te maken.
Lees verder ...
 
Seminar op maandag 9 september in Zutphen
Cross Channel Woonretail
Wat zijn de gevolgen van de voortdurende digitale revolutie voor de woonbranche? Is hier sprake van een 'overname' door webshops van de woonmarkt? Wellicht moet u zich zorgen maken, maar beter nog... hoe gaat u de strijd aan? Deze en andere vragen komen deze middag ruimschoots aan bod.
Lees verder ...
 
Marketingmachines toongevende concerns haperen
Consument koopt bewust
De aankondiging van de ING bank dit voorjaar dat er plannen zijn om klantgegevens door te verkopen aan bedrijven zette consumenten-belangenorganisaties en politiek Den Haag op de achterste benen. Na de nodige ophef zette de bank het plan voorlopig in de ijskast. Daarmee was wel de discussie over gebruik van privégegevens van consumenten door bedrijven in gang gezet.
Lees verder ...
 
'Duitse kwaliteit, Ikea Prijzen'
Levendige handel buiten de winkel
De mediabestedingen in 2013 zijn licht gestegen met 0,4 procent. In het totaal werd er het afgelopen jaar 6,13 miljard euro uitgegeven aan reclame-uitingen, aldus onderzoeksbureau Nielsen. Opvallend genoeg ontbreken cijfers over de online bestedingen... en juist op internet is er veel aan de hand.
Lees verder ...
 
Rapporten te bestellen op www.qumedia.nl
Aankoopgedrag woonconsumenten
Het afgelopen najaar is het aankoopgedrag van consumenten onder de loep gelegd op het gebied van badkamers, keuken, zonwering, tuinartikelen, verf, behang en bouwmaterialen. De resultaten van de onderzoeken zijn verwerkt in de volgende rapporten:
Lees verder ...
 
Seminar op maandag 11 februari:
Consumententrends in Wonen 2013
Waarom gaan jonge consumenten graag naar Ikea en 65-plussers liever naar een speciaalzaak? In hoeverre wordt er gebruik gemaakt van tablets en smartphones tijdens het oriëntatieproces? Kortom, hoe verloopt het cross channel winkelgedrag van woonconsumenten anno 2013?
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken