Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
Ook Gamma in autosport
Formido sponsort al langer de auto- en motorsport, daarover elders in deze editie Karwei Management meer. Gamma volgt dit voorbeeld. De bouwmarktketen wordt naamdragend sponsor van de Racing Day, het ...
Lees verder ...
 
De kracht van Formido:
'Sympathiek en lichtelijk rebels'
Ook Formido-directeur Jan van den Ham kan er niet omheen: de groei is uit de dhz-markt. De afgelopen jaren heeft de sector zelfs zo'n tien procent ingeleverd. Wil je als bouwmarkt toch een stevige plek innemen in die gekrompen markt, dan moet je doen waar je sterk in bent. En Formido is sterk in lokale verankering, stelt Van den Ham.
Lees verder ...
 
Marketing Awards voor JéwéRET, Bison en DGN Retail
And the winner is. …
Eind mei zijn de Karwei Management Marketing Awards 2010 uitgereikt. De winnaars zijn JéwéRET in de categorie 'Beste productinnovatie', Bison in de categorie 'Beste reclame- of marketingcampagne' en tenslotte DGN Retail, die de Award won in de categorie 'Beste leverancier'.
Lees verder ...
 
De kracht van Formido <br>
Sympathiek en lichtelijk rebels<br>
Aan het eind van het interview steekt Formido-directeur Jan van den Ham een sigaret op. Het past wel in de boodschap die de bouwmarktformule wil uitdragen: sympathiek, maar lichtelijk rebels. Zo is Van den Ham namelijk zelf ook, zegt hij met een veelbetekenende grijns. 'Nee, roken in de werkkamer mag niet. Maar werken in de rookkamer wel. Dit is nu even mijn rookkamer.'
Lees verder ...
 
Alex Wortman van Lorreine:
"Luxe spoelunits breed toegankelijk maken"
Het aanbieden van een spoelbak van deze tijd voor een betaalbare prijs. Dat is het streven van Axel Wortman bij de introductie van handelsorganisatie Lorreine en de spoelbakken met dezelfde naam. De consument loopt bij de aanschaf van een keuken vaak aan tegen problemen rondom de keuze van het werkblad en de spoelbak. De invulling daarvan mag niet worden afgeremd door te hoge prijzen. Met Lorreine willen wij hierop een antwoord bieden.'
Lees verder ...
 
KIM Panel pessimistisch
Ondanks de vrij positieve gegevens vanuit CBW-MITEX, zijn de keukenondernemers binnen het KIM Panel momenteel niet optimistisch. De KIM Branchebarometer, die antwoord geeft op de vraag ‘Hoe beoordee...
Lees verder ...
 
Marketinggoeroe Jos Burgers over prijsdruk en korting:
'Ondernemers moeten zich <br>durven te onderscheiden'
In de komende uitgaven een drieluik over korting, transparantie en de veranderende consumentenmarkt. Oftewel Het Nieuwe Winkelen. En niet onbelangrijk: hoe moet u daar als retailer op inspelen. In deel 1 een interview met marketinggoeroe Jos Burgers die het boek 'Geef nooit korting!' schreef, waarin hij adviezen geeft hoe een ondernemer het beste kan omgaan met prijsdruk.
Lees verder ...
 
Feruzzi's 3C-Concept
Feruzzi introduceert website volledig interactief met social media
Kent u - als ondernemer - het belang van social media, maar weet u niet goed hoe u daarvan in de praktijk op een zakelijk verantwoorde manier gebruik kunt maken? Kijkt u dan eens naar het 3C-Concept van Feruzzi®.
Lees verder ...
 
Zonvak Marketing Awards voor Somfy, AVZ en Verano
Uitreiking Marketing Awards
Eind april zijn de Zonvak Marketing Awards 2010 uitgereikt. De winnaars waren Somfy met io Homecontrol (beste productinnovatie), AVZ (beste reclame- en marketingcampagne) en Verano (beste leverancier).
Lees verder ...
 
Graafschap-speler Saeijs kiest voor Keukenstudio Wehl
Jan-Paul Saeijs, speler betaald voetbal bij De Graafschap, kreeg begin april uit handen van Atske Klinkenberg van Keukenstudio Wehl zijn keukenapparatuur. Het betrof keukenapparatuur van het merk ATAG...
Lees verder ...
 
Vorige | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | Volgende