Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
'Kookprogramma's weinig invloed op kookkunst'
“Kookprogramma’s zoals ‘MasterChef’, ‘Hell’s Kitchen’ en ‘Wie is de chef?’ zijn niet meer van tv weg te denken, maar ze beïnvloeden slechts in beperkte mate de manier waarop Nederla...
Lees verder ...
 
Meerderheid consumenten bekijkt bouwmarktfolder
Hoewel de Nederlandse consument wekelijks wordt overspoeld met folders - gemiddeld 31 per huishouden - en ondanks dat het internetgebruik enorm toeneemt, worden die folders toch nog goed bekeken. Met name bouwmarkten, die vaak wekelijks folders uitbrengen, hebben een groot bereik: zes op de tien consumenten bekijken die folders regelmatig.
Lees verder ...
 
Bloemetje voor Wijzonol-kopers
Wijzonol start in oktober een najaarsactie met de slogan 'Jij hebt wel een bloemetje verdiend!'. Bij aankoop van twee blikken Wijzonol Interieurverven ontvangt de klant een bloemenbon van vijf euro, t...
Lees verder ...
 
'Von Sommerloch keine Spur' bij onze oosterburen
Veel turbulentie in de Duitse keukenmarkt
De Duitse keukenbranche mag dan al weer een stap verder zijn dan de Nederlandse markt in het afronden van de recessie, rustig is het bij onze oosterburen zeker niet. 'Von Sommerloch keine Spur', omschrijft de Duitse vakpers; geen 'komkommertijd' dus. Maar de Duitse keukenindustrie blijft van essentieel belang voor de Nederlandse keukenretail, zo blijkt uit recent onderzoek van Qudata en vakblad KIM.
Lees verder ...
 
Samenwerking Qumedia en Feruzzi
Haal (veel) meer uit uw social media
Ongetwijfeld hebt u zich de afgelopen tijd al eens georiënteerd op de social media. Marketeers zijn ervan overtuigd, dat social media steeds belangrijker zullen zijn in de communicatie met uw (potentiële) afnemers.<br><br>Zoals u wellicht al hebt gemerkt is Qumedia® - de grootste vakbladuitgever op het woongebied in Nederland en België - al geruime tijd actief op diverse social media, zoals Twitter®, Facebook®, LinkedIn®, Foursquare® en YouTube®. Daarmee hebben wij, maar vooral ook ons zusterbedrijf Feruzzi®, het strategisch communicatiebureau, intussen veel ervaring opgedaan.<br>
Lees verder ...
 
Meer omzet door 'branchevreemde' producten <br>
Branchevreemde producten als woonaccessoires, fietsen of TV's leveren een bouwmarkt extra omzet, zo heeft Woonkennis onderzocht. Weliswaar vinden de meeste consumenten dat de bouwmarkt zich zou moeten richten op dhz-artikelen, toch komen veel mensen speciaal voor het niet-dhz-assortiment naar de bouwmarkt. En ook ervaren klussers pikken regelmatig een branchevreemd product mee.<br>
Lees verder ...
 
Voor de tiende maal KIM Design Award
Wie volgt winnaar Erwin Laenen op?
De KIM Design Award wordt dit jaar voor de tiende maal uitgereikt. Erwin Laenen van Bad & Keuken Design te Weert won de award in het afgelopen jaar. Wie wordt dit jaar zijn opvolger? Tijdens het Woon Trend Event op 21 november worden enkele van de genomineerde keukenontwerpen gepresenteerd en vervolgens wordt de winnaar bekend gemaakt.
Lees verder ...
 
Panel verwacht moeilijke maanden
Het STS-Panel van badkamerondernemers verwacht dat de komende zes maanden voor de branche niet gemakkelijk zullen zijn. De STS Verwachtingsbarometer, die antwoord geeft op de vraag ‘Wat verwacht u v...
Lees verder ...
 
"Consument vraagt niet om transparantie maar om houvast"
Internetverkoop dwingt tot Netto Prijzen in de winkel
Na het interview met marketinggoeroe Jos Burgers is dit deel 2 van het Dossier Netto Prijzen. Hoe komt het dat de markt steeds transparanter wordt? We gaan op bezoek bij Reddy Keukens en Cosmo Auto. Die al Netto Prijzen voeren. Gaat de zonweringdealer straks ook Netto Prijzen voeren?
Lees verder ...
 
Per 2 mei is Lilian van Tongerlo bij Arte in dienst getreden als hoofd Marketing & Communicatie. Zij is verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de positie van Arte in de markt. Voordat zij bij ...
Lees verder ...
 
Vorige | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | Volgende