Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
Beloon innovatieve concepten en stem op uw favorieten
Uitreiking KIM Marketing Awards
Ook dit voorjaar organiseert uitgeverij Qumedia de uitreiking van de KIM Marketing Awards. Net als de voorgaande jaren worden er awards uitgereikt in verschillende categorieën. U kunt als lezer van KIM op reeds door de branche genomineerde concepten en producten stemmen en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Beloon innovatieve concepten en stem op uw favorieten
Uitreiking Zonvak Marketing Awards
Ook dit voorjaar organiseert uitgeverij Qumedia de uitreiking van de Zonvak Marketing Awards. Net als de voorgaande jaren worden er awards uitgereikt in verschillende categorieën. U kunt als lezer van Zonvak Magazine op reeds door de branche genomineerde concepten en producten stemmen en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Beloon innovatieve concepten en stem op uw favorieten
Uitreiking Karwei Management Marketing Awards
Ook dit voorjaar organiseert uitgeverij Qumedia de uitreiking van de Karwei Management Marketing Awards. Net als de voorgaande jaren worden er awards uitgereikt in verschillende categorieën. U kunt als lezer van Karwei Management op reeds door de branche genomineerde concepten en producten stemmen en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Te weinig particulier opdrachtgeverschap
Het aantal consumenten dat een woning bouwt op basis van particulier opdrachtgeverschap, blijft volgens Woonkennis al jaren achter bij het gestelde doel. De belangrijkste oorzaken zijn dat consumenten denken dat het duur is, dat ze te weinig kennis hebben en dat het teveel rompslomp levert.<br>
Lees verder ...
 
Installateurs nog weinig op social media
Installateurs zetten nog altijd niet vaak social media in om klanten, zowel zakelijk als particulier, te bereiken. Van de E-installateurs gebruikt 72 procent geen online netwerken voor de particuliere markt. Van de W-installateurs is dat zelfs 81 procent. Voor de zakelijke markt gaat het om respectievelijk 79 en 76 procent. Dat meldt Bouwkennis, uitgever van marktinformatie over de bouw-, vastgoed- en installatiesector.<br>
Lees verder ...
 
Beloon innovatieve concepten en nomineer uw favorieten
Nominaties Qumedia Marketing Awards
De vakbladen van uitgeverij Qumedia organiseren ook dit jaar de Qumedia Marketing Awards. Net als de voorgaande jaren worden er awards uitgereikt in verschillende categorieën. U kunt als lezer concepten en producten nomineren en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Column Opinie
Op dinsdag gesloten!
Hoe kan een winkelier ervoor zorgen dat 2012 wél succesvol wordt? Dit is een veel gestelde vraag. Vooral aan marketingdeskundigen. En eigenlijk is het antwoord elke keer hetzelfde. Wees actief, wees ...
Lees verder ...
 
Sunreflex Deco Designer
Een showroom vol demonstratieproducten en sample-boeken, dat is en blijft de basis voor inrichters van de buiten- en binnenruimte, zegt Jacoliem Bos van Sunreflex. Met het innovatieve ontwerpprogramma...
Lees verder ...
 
Cor Molenaar over de veranderde consument
"Detaillist moet toegevoegde waarde laten zien"
Marketingstrateeg Cor Molenaar gaf op het recente evenement Zonvakker van het Jaar 2011 zijn glasheldere en vooral zeer interessante visie op door hemzelf bedachte term 'het nieuwe winkelen'. Strekking van zijn relaas: de consument verandert, de winkel moet mee. "Anders is de detaillist kansloos", zo liet Molenaar niets aan duidelijkheid te wensen over.
Lees verder ...
 
Nieuwe marktstrategie van Miele
Miele Kitchen Inspirience Partners
Begin dit jaar maakte Miele Nederland bekend over te gaan op een selectief distributiesysteem. Een logisch vervolg hierop is de samenwerking met vijftig geselecteerde dealers, onder de naam Miele Kitchen Inspirience Partners. Op woensdag 2 november werd het contract getekend met de eerste drie dealers.<br>
Lees verder ...
 
Vorige | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Volgende